Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Echt warme, waterdichte handschoenen

 

Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar echt warme en waterdichte handschoenen voor op stal.
Ik hoef er niet perse mee te rijden maar die optie is zeker een pluspunt.

Ik lees veel over roeckl en sealskinz maar zie door de bomen het bos niet meer en geen idee welk model ik dan moet kiezen.
Vooral met longeren heb ik snel koude vingers, en pak regelmatig balkjes dus waterdicht is wel een must.

Ik ben benieuwd welk merk en vooral model jullie aanraden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 16:41 



 
Profiel   

Ik heb onlangs van de btn de haas werkhandschoenen voor buiten gekocht, volgens mij voor in de bouw. Ze zijn behoorlijk waterdicht, zeker goed voor koude, best handig ook met iets rubberigs (niet van die stugge). Prima mee te borstelen en grondwerk te doen. De clicker is er ook mee te bedienen.
Rijden lijkt me er niet zo prettig mee.
Ze kostten ook maar €8 of zoiets.
Ik ben echt heel tevreden!
Heb ze niet in de buurt, maar was iets met oxxy iets.
Als je zoiets ziet zitten kijk ik morgen voor je wat het precies voor merk is

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 17:23 



 
Profiel   

Kingsland heeft een model werk handschoen met fleece voering. Die zijn fijn en waterdicht om natte balken op te rapen.

Roeckl is niet waterdicht en gaat snel stuk. Zitten wel het lekkerst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 17:24 



 
Profiel   

Fietshandschoenen. Waterdicht en ook goede grip

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 17:48 



 

Bedankt voor jullie tips, mochten er nog meer mensen zijn met suggesties heel graag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 11:45 



 
Profiel   

Hi Romy1234, wellicht handschoenen om mee te werken in de tuin? Deze zijn er ook in verschillende soorten. Aanvulling: Eventueel dunne handschoenen van merinowol eronder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-23 14:57 



 
Profiel   

Hestra Army Leather deze gebruik ik! nooit meer koude handen! ideaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 19:49 



 

Thanks voor jullie reacties nog, inmiddels is het niet meer nodig aangezien ik mijn paard verkocht heb en niet meer rijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-23 10:14 



 
Profiel   

Ik heb zelf altijd koude handen, ook in de zomer. Ik gebruik dus graag wind- en waterdichte handschoenen tijdens de koudere maanden. Een aantal van deze handschoenen die ze echt goed warm houden kan je bijvoorbeeld hier vinden: https://beautytoko.nl/top-10-beste-wind-en-waterdichte-handschoenen-voor-koud-weer/

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-23 09:05 



 
Profiel   

https://www.agradi.nl/roeckl-handschoen ... NgEALw_wcB

Ik heb deze van Roeckl. Super waterdicht en warm. Ik had afgelopen winter voor het eerst niet altijd van die koude handen. Kan ermee rijden, al is fijne dressuur niet ideaal. Daar zijn ze dan weer een beetje lomp voor, maar het kan wel. Zeker voor longeren en buitenritten en in en rond de stal werken is het enorm fijn geweest. Kon zo 2 uur buitenrijden zonder koude handen en als ik koude handen had van iets van voer klaarmaken ofzo dan deed ik ze aan en werden ze binnen zo time weer warm. Dit had ik ook nog niet eerder met handschoenen. Meestal was koud gewoon koud en de noodzaak om een waterkoker te zoeken ofzo omdat ze nooit meer warm gingen worden maar dat was met deze handschoenen dus verleden tijd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-23 09:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen