Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Betaalbare tondeuse

 
Profiel   

Hoi!

Ik ben opzoek naar een betaalbare tondeuse (<100 euro) die op dezelfde lengte scheert als een groot scheerapparaat. Ik gebruik de heiniger progress met die messen die er standaard bij geleverd worden. Ik vermoed dat het rond de 3mm is? Ik scheer alleen mijn eigen paard 2/3x per jaar vandaar dat het niet de beste/duurste hoeft te zijn. Ik loop er vooral tegen aan dat de meeste tondeuses echt veel korter scheren.

Alvast bedankt :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 07:55 



 

Sectolin

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 07:55 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Sectolin

Die heb ik, maar die scheert te kort. Er zitten wel opzetkammen bij maar dat scheert niet mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 07:59 



 
Profiel   

Iets duurder dan je aangeeft, maar ik heb de Moser Max, daar kun je verschillende lengte messen bij krijgen. Standaard zit er 1 mm op, maar je kan dus de 3 mm bijbestellen.
Sommige tondeuses hebben een draaiknop waar je nog iets mee kan stellen, maar dat is vaak tot 2 mm. Dan heb je wel nog een opzetstuk van 3 mm, maar dat vind ik minder fijn werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 08:05 



 

Rainer schreef
Marije_1997 schreef
Sectolin

Die heb ik, maar die scheert te kort. Er zitten wel opzetkammen bij maar dat scheert niet mooi.


Bij mij niet hoor. Scheert prima. Groot apparaat kun jeookop 2mm zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 08:13 



 
Profiel   

Ik heb een Moser max met scheerkop 3mm erbij gekocht, precies om dezelfde reden, mijn grote scheerapparaat scheert met 3 mm messen en zo scheert de tondeuse op dezelfde lengte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 10:03 



 
Profiel   

Hier ook een Moser Max met scheerkop van 3 mm in combinatie met een scheerapparaat. Deze moser is de fijnste tondeuse die ik ooit gehad heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 10:27 



 
Profiel   

@Marije de heiniger progress kan je in ieder geval niet herstellen, misschien wel met andere messen maar ik wil niet korter scheren. Vind de sectolin echt te kaal.

Bedankt voor de tips. De moser max is idd iets duurder maar opzich nog oke qua prijs. Zit er nog verschil tussen de 45 en 50?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 10:51 



 
Profiel   

Ik heb mijn tondeuse (niet draadloos) van de Lidl! Top dingetje voor 15 euro?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 10:54 



 
Profiel   

Ik heb de 50, fijn stil apparaat. Komt ook door dikke Tinkervacht heen, al moet je wel geduld hebben. Ik heb twee scheerkoppen nodig voor een heel paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 09:05 



 
Profiel   

Moser max45, Moser max50, Heiniger saphir, Andis 2 speed

Allemaal goede modellen waar je een snap on kopje op kan zetten van 3mm

Deze verkoopt Wahl en Moser.


Andere merken zitten op 2.8 of 3.2 mm

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 00:15 



 
Profiel   

Ik heb uiteindelijk via mp een moser max 45 gekocht. Tot nu toe ben ik tevreden! Maar heb deze nu alleen nog maar voor toiletteren gebruikt, hoe deze echt scheert kan ik in het najaar pas zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 02:37 



 
Profiel   

Goede keuze! Heel veel plezier ermee
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 07:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen