Voering deken repareren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elyntjuhh
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-09-08

Voering deken repareren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-22 09:34

Hoi allemaal!
In heb sinds 2 maanden een mooie amigo winterdeken, waar ik super blij mee ben! Helaas in de voering gescheurd, net aan de binnenkant bij de hals. Ik denk dat dit is gebeurd tijdens het groomen met haar maatjes buiten.

Ik heb al contact met de klantenservice, maar zoals het er nu voor staat zien zij dit als slijtage (na 2 maanden, heel gek) en valt het dus niet onder garantie.

Ik las online dat je er van die kniestukken in kan strijken ter reparatie en versteviging. Heeft iemand hier ervaring mee? Of hebben jullie andere suggesties?

Het gaat echt oom een soort rommelig scheur in de binnenkant, waardoor je de witte vulling van de deken dus ziet..


Ik hoor het heel graag!!!


(Pasvorm is het probleem niet, heb al jaren een regendeken van amigo en die is nog helemaal in orde)

ingvdh

Berichten: 6373
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Voering deken repareren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 09:57

meestal pak ik naald en draad en naai de voering gewoon dicht.

Als je voor stevigheid gaat, doe er dan ducttape overheen en rond de hoeken af, voor extra plakkracht een beetje textiellijm op de stof.

ZwarteHeks

Berichten: 607
Geregistreerd: 19-07-19
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 02:06

Beetje late reactie, maar zoek eens op Facebook naar de Deken Dokter, die kan vanalles repareren :j

BeritSor
Berichten: 54
Geregistreerd: 18-03-22

Re: Voering deken repareren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 11:38

Je hebt ook van die kant en klare pakketten met de juiste stof en garen, handleiding etc. Je betaalt wel een beetje, maar het is super handig. Je hebt direct al het goede bij de hand! :D

Britta31

Berichten: 13146
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 11:57

Ik breng het naar de plaatselijke schoenmaker.Misschien is er bij jou in de buurt ook een schoenmaker met deze service.
Mijn schoenmaker zit in Groesbeek.