Waterdichte liner onder Rambo Hoody

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daphne__
Berichten: 12462
Geregistreerd: 12-12-06

Waterdichte liner onder Rambo Hoody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-23 23:28

Hoihoi,

Onze shetlander heeft een Rambo Sweet Itch Hoody voor haar zomereczeem, maar ze staat 24/7 buiten zonder schuilstal en we kunnen haar ook niet maar zo pakken om de deken af te doen bij veel regen. Nou hebben we haar deken af gedaan ivm de regen steeds, maar ze heeft nu dus weer veel jeuk..

Nou wil ik dus een waterdichte liner halen zodat ze de deken nog een poos op kan houden, maar vroeg me af, werkt dat echt goed? Hals blijft er natuurlijk niet droog onder, maar dat is geen punt.. Als het grootste deel van haar lijf maar droog blijft. Wil haar ook niet ziek hebben -O-

Celebi
Berichten: 3657
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Waterdichte liner onder Rambo Hoody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 23:42

Ik denk dat het wel moet kunnen eigenlijk. Maar zou de Rambo Summer Series of Autumn Series niet beter werken misschien? En dan uiteraard met hals om de nek ook te beschermen tegen de beestjes die er nog zitten.

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: Waterdichte liner onder Rambo Hoody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 23:46

Werkt perfect. Ponylief blijft er kurkdroog onder.

pluisje88

Berichten: 8077
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Waterdichte liner onder Rambo Hoody

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 00:07

Daar zijn die regen liners toch juist voor gemaakt? Ik heb er 1 liggen maar nog nooit gebruikt moet ik zeggen, maar ik denk dat dat prima werkt. Er zijn nog heel veel mugjes ed. Ik zie het hier ook. Geen eczemers maar ze stampen en krabben alles bij elkaar