jeuk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XxSultanxX

Berichten: 4623
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: friesland

jeuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 16:53

heey

mijn paard heeft zins kort heel erg jeuk in de staart,
de staart word al aardig kaal boven op.ik dacht eerst zelf aan staart en manen exceem maar in zijn manen schuurt hij hellemaal niet.Wel vind het het wel heel erg lekker als ik ze manen dan doet hij ze hoofd omhoog en gaat hij met ze neus heen er weer.dat deed hij normaal nooit als ik ze manen kamde.ik smeer nu anti jeuk op ze staart dat help niet egt.
Wat zou dit kunen zijn?en wat kan je der tegen doen?een vliegendeken op?

hij doet het zins deze zomer heeft het voor de rest nog nooit gedaan.
hij kan geen wormen hebben,word elke 2 maand ontwormt en heeft ner een zware wormenkuur gehad

EvaSuzanne

Berichten: 822
Geregistreerd: 24-09-05
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:08


wheezie

Berichten: 60
Geregistreerd: 18-06-06
Woonplaats: Geldermalsen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:26

Klinkt mij toch wel in de oren als zomerexceem... Vervelend hoor. Laat wel eerst een dierenarts even kijken of je pony geen luis heeft of schimmel ofzo. Anders is het enige wat je kan doen een exceemdeken aanschaffen en die de hele zomer omhouden. Enneh, zoek even waar hij aan schuurt, misschien kun je dat afzetten met een draadje? Dan maakt hij zichzelf iig niet kapot.

XxSultanxX

Berichten: 4623
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 17:39

dus ik kan het beste even een vliegendeken kopen en hem elke dag even inspuiten met vliegenspray???

Mias
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: drentshe hoofdstad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:40

je moet geen vliegendeken maar een boett deken kopen, bij de divoza heb je ook wel exceemdekens van andere merken die wat goedkoper zijn. Maar zo'n echte exceem deken werkt beter dan een vliegendeken.