[PG] Chris, 12 jaar, Wittinger VDL x Disconto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tsarola

Berichten: 63
Geregistreerd: 02-08-08

[PG] Chris, 12 jaar, Wittinger VDL x Disconto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-19 14:47

Hallo,

Voor mijn nichtje plaats ik dit bericht. Zij heeft wegens omstandigheden moeten besluiten om haar paard weg te doen. Nu probeerd ze hem terug te vinden maar hij lijkt onvindbaar.

Chris is een vos ruin van 1.70. Wittinger VDL x Disconto. Hij is vooral te herkennen aan enkele witte haren op zijn voorhoofd en littekens aan de benen.

Hij is via Dressuurstal Capriole verkocht en sindsdien ontbreekt ieder spoor. Het is onwaarschijnlijk dat hij naar de slager is gegaan omdat hij erg braaf is en ook nog een leuk potje kan lopen. Volgens Capriole is hij wel in de omgeving twente verkocht maar meer weten ze niet (of willen ze niet vrijgeven).

Mijn nichtje hoeft niet perse naar hem toe maar wil wel heel graag een keer contact om te horen hoe het met hem gaat en waar hij terecht is gekomen.

Ik zal ook de fb link toevoegen voor het geval mensen hem willen delen of haar een pb willen doen.

https://m.facebook.com/groups/477626959010537?view=permalink&id=1893953984044487

Hopelijk kan iemand ons verder helpen.

Liefs sandra

BigOne
Berichten: 38221
Geregistreerd: 03-08-09

Re: [PG] Chris, 12 jaar, Wittinger VDL x Disconto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 18:28

Heel vreemd dat zij niet wil zeggen waar het paard heen is. Of hij is via haar de handel in gegaan en ze weet het echt niet. Handelaren “ weten nooit “ waar de dieren heen gaan.

Skogan

Berichten: 787
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Frankrijk

Re: [PG] Chris, 12 jaar, Wittinger VDL x Disconto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 18:45

Ik heb net gekeken op de website van IFCE en Ffe Compet, deze paard is niet in Frankrijk.