[PG] 17 jarige KWPN merrie Wild Whisper gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_janss

Berichten: 69
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Woerden

[PG] 17 jarige KWPN merrie Wild Whisper gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-20 12:20

Hoi iedereen :)

Ik ben enorm benieuwd waar mijn oude leasepaardje gebleven is.
Ze heet Wild Whisper, is geboren op 17 juni 2003 en is bruin met linksachter een wit voetje.
Daarnaast heeft ze een soort bliksemflits achtig kolletje op haar hoofd.
Haar afstamming is Hinault x Sebastiaan.
levensnummer: 1.528003 03.13038 , chipnummer: 528210000576728 en FEI paspoort: 103AB43
In het verleden heeft ze Z gesprongen en heeft ze met mij wat B dressuurwedstrijdjes gedaan. Ook heeft ze een FEI paspoort.
Ik heb Whisper 2,5 jaar lang mogen rijden en 2 jaar daarvan haar geleased. Bij ons op stal betekende dat eigenlijk dat het je eigen paard was zonder bijkomende kosten. Daarbij had ik zo'n enorme klik, ik kon lezen en schrijven met haar! In januari 2017 kreeg ik eindelijk mijn eigen paardje, wat natuurlijk mijn grote droom was, maar dat betekende ook dat ik moest stoppen met de lease omdat het me anders veel te duur werd. Ze is een week nadat ik gestopt was met de lease zonder pardon verkocht waarbij ik geen kans kreeg om afscheid te nemen, maar een telefoontje kreeg op school dat ze weg was, nota bene van een vriendin en niet van de eigenaar :n Nu ik helaas ook afscheid heb moeten nemen van mijn eigen paard, begin ik me nu weer steeds vaker af te vragen waar deze knappe dame is beland.

Een tijdje nadat ze verkocht was had ik uitgevonden dat ze naar een handelsstal was gegaan, maar hier kwam ik echter te laat. Ze was al doorverkocht aan een manege in het buitenland. In juni 2017 kreeg ik echter een berichtje van de handelsstal dat ze weer terug was! Ik had gelukkig de kans om haar te bezoeken maar ook daarna was ze weg (logisch :') ) maar geen idee waarheen. Mocht ze dus een eigen baasje hebben nu en niet extra hebben rondgezworven, dan is diegene sinds juli/augustus 2017 haar trotse eigenaar!

De klik die ik met Whisper had kan bijna niet vervangen worden... En ik zoek daarom ook de eigenaar. Niet perse om Whisper weer te ontmoeten (want ik snap dat niet iedereen daarop zit te wachten), maar gewoon om te horen hoe het met haar gaat. Om misschien een fotootje te kunnen krijgen of uitwisselen of iets dergelijks, in ieder geval iets waardoor blijkt dat ze (hopelijk) een lekker huisje heeft met een goed baasje die haar het beste geeft :)


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MaaikeMarlou
Berichten: 491
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Mariaparochie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:20

Ben je toevallig niet lid van de knhs? Of ken je iemand die lid is van de knhs ? Ikzelf helaas niet meer, maar diegene zou kunnen nakijken wanneer ze voor het laatst is gestart. Wellicht is ze recent nog gestart in NL en zou je op zoek kunnen gaan naar de startlijst!

Rex_Rolfo

Berichten: 5379
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:39

MaaikeMarlou schreef:
kunnen nakijken wanneer ze voor het laatst is gestart.

Klasseringen
Subdiscipline Hoogste stand Datum Huidige stand Datum
Dressuur paard B+2 5-11-2016 B+2 5-11-2016
Springen paard Z+3 7-7-2010 Z+2 13-8-2010

huricane
Berichten: 791
Geregistreerd: 05-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 22:41

Bij het kwpn is ze niet bekend in de data base.
Edit, toch gevonden op chipnummer.
Z springen, B dressuur. Verder kom ik niet helaas qua informatie.

x_janss

Berichten: 69
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Woerden

Re: [PG] 17 jarige KWPN merrie Wild Whisper gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-20 11:37

Ja, zover was ik ook gekomen. Die dressuurstart in 2016 was met mij :)
In ieder geval wel bedankt voor het zoeken, hopelijk weet iemand anders nog meer! :j