Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[EG]Gezocht oude eigenaar van kwpn merrie Doniternel

 
Profiel   

Ik zoek een eerdere eigenaar van onze merrie Donniternel. Kwpn, geregistreerd KNHS L2 dresuur.



Laatst bijgewerkt door C_arola op 17-05-21 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast naar de regels

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 10:04 



 
Profiel   

Hi, merrie staat in ieder geval nu te koop. Wat is de reden van verkoop geweest? Hoor het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 20:57 



 
Profiel   

Volgens google staat Donniternel op dit moment te koop bij een handelsstal. Die weten natuurlijk waar ze dit paard gekocht hebben.
Wil je dat niet dan: sport uitdraai vragen knhs. Je ziet dan alle combinatienummers en startplaatsen van de pony en later paard. Met dit nummer ga je naar startlijsten.nl. Google verder. Meestal vindt je zo wel wat namen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 22:14 



 
Profiel   

Nico12 schreef
Volgens google staat Donniternel op dit moment te koop bij een handelsstal. Die weten natuurlijk waar ze dit paard gekocht hebben.
Wil je dat niet dan: sport uitdraai vragen knhs. Je ziet dan alle combinatienummers en startplaatsen van de pony en later paard. Met dit nummer ga je naar startlijsten.nl. Google verder. Meestal vindt je zo wel wat namen.

Uit de vraag van TS maak ik op dat zij nu de eigenaar is

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 22:40 



 
Profiel   

pillow schreef
Nico12 schreef
Volgens google staat Donniternel op dit moment te koop bij een handelsstal. Die weten natuurlijk waar ze dit paard gekocht hebben.
Wil je dat niet dan: sport uitdraai vragen knhs. Je ziet dan alle combinatienummers en startplaatsen van de pony en later paard. Met dit nummer ga je naar startlijsten.nl. Google verder. Meestal vindt je zo wel wat namen.

Uit de vraag van TS maak ik op dat zij nu de eigenaar is


Paard staat te koop bij handelsstal. Vond het wel interessant, dus wilde ook meer weten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen