Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[EG]GEZOCHT: Yeguada Guerra

 
Profiel   

Hi,
Ik ben op zoek naar meer informatie over bovengenoemde yeguada, de persoon (JUAN LUCAS GAITAN GARCIA) en/of meer info over het brandmerk. Ik heb een paard gevonden dat geregistreerd staat op hetelfde chipnummer als mijn paard bij ANCCE. Dit paard is van deze yeguada. Graag wil ik weten of dit daadwerkelijk mijn paard is, na enig gedoe met diverse niet overeenkomende chipnummers. Weet iemand meer?
Dank!



Laatst bijgewerkt door C_arola op 04-02-22 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast naar de regels

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:27 



 
Profiel   

je hebt het vast al geprobeerd, maar ik heb heel veel uitgezocht over mijn paard via facebook. Als je de zoekfunctie gebruikt en de tijd neemt om door alles heen te scrollen kun je best wel veel vinden.

In elk geval succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:29 



 
Profiel   

[ img ]
Dit is het brandmerk dat bij de yeguada zou horen. Online heb ik nog een ander paard gevonden dat ook dit merk achter zijn naam heeft staan. Over de naam kan ik op google (in NL, Engels en Spaans gezocht) niet veel vinden. Hetzelfde geld voor de naam van het paard. Als ik de yeguada google krijg ik alleen een yeguada LOS Guerra. Ik heb hen al gecontacteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:29 



 
Profiel   

Ania schreef
je hebt het vast al geprobeerd, maar ik heb heel veel uitgezocht over mijn paard via facebook. Als je de zoekfunctie gebruikt en de tijd neemt om door alles heen te scrollen kun je best wel veel vinden.

In elk geval succes!


Dank! Ik heb inderdaad op specifieke woorden en namen al gezocht, maar er komt niets naar boven. Wel vond ik een yeguada groep net waarin ik ook heb gepost, dus dank voor de FB-tip! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen