[PG] Bonte pony Malibu

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

[PG] Bonte pony Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 17:54

Hallo,

Ik ben op zoek naar Malibu. Malibu was een manegepony, maar is helaas op 23-02-12 verkocht.
Het was een pittige en enthousiaste pony, ze hielt ervan om zo hard mogelijk te gaan. Ze is verkocht, omdat ze te druk was voor de manegelessen. Ze was erg lief op stal en in de les erg vrolijk.
Ik vond Malibu een hele leuke pony en de laatste tijd reed ik elke les op haar. Ik vind het erg jammer dat ze verkocht is, daarom zou ik graag willen weten waar ze terecht is gekomen en hoe het met haar gaat.

Ze is ongeveer 5/6 jaar oud, zwart-wit bont, schofthoogte ong. 1,30 (geschat) en ze is een merrie.

Kenmerken van vacht:

- Onder haar kin had ze een wit vlekje
- Alle 4 haar onderbeentjes waren wit
- Witte manen en laatste plukje voor oor en voorpluk zwart.
- Wit kolletje onder haar voorpluk.
- Op de kroonrand linksvoor had ze een zwart stipje.

________________________________________________________________________________________

Malibu stond op manege Bentwoud in Boskoop, en is verkocht aan handelaar van Laar (plaatsnaam weet ik niet, moet ik nog even vragen). Ik ben erg benieuwd waar ze nu terecht komt.

Ze is tegelijk verkocht met een fjord: Audi, een donkerbruin paard: Max, een voskleurige E-pony: Peace en een zwart shetlander x arabier veulen: Aladin. Als je een van hen gezien hebt, laat je het me dan even weten?

________________________________________________________________________________________

Foto's:

Ik heb de foto's van iemand anders (toestemming gevraagd) en daarom staat de ruiter er niet op.

Afbeelding

Afbeelding

http://i39.tinypic.com/ke96rr.jpg

http://i43.tinypic.com/suznly.jpg

Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes Annemarie
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 25-04-12 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

MarlonNaldo

Berichten: 1608
Geregistreerd: 11-02-09
Woonplaats: Westeros

Re: [PG] Bonte pony Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 01:28

perongeluk van laar in arnhem?

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 14:17

Het zou kunnen, ik weet het echt niet.
Heb het vandaag nog eens gevraagd, maar instructrice wist t helaas ook niet.
Ik kan nog proberen om t aan de andere instructrice te vragen, maar die zie ik de laatste tijd weinig.

Ik ben dus nog steeds op zoek en erg benieuwd hoe t met haar gaat!

Medie

Berichten: 572
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Doornenburg

Re: [PG] Bonte pony Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 14:21

Ik heb tot november bij van Laar gereden en toen stond ze er nog niet.. misschien die maanden erna? dat weet ik niet. www.manegearnhem.nl is de website van van Laar..

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 19:37

Medie schreef:
Ik heb tot november bij van Laar gereden en toen stond ze er nog niet.. misschien die maanden erna? dat weet ik niet. http://www.manegearnhem.nl is de website van van Laar..


Als ze in Februari verkocht is, kan ze ook niet al in November bij van Laar staan ;) . Ik weet echt niet aan welke van Laar ze verkocht is :(. Op sites kan ik ook niks vinden.

Ik ben dus nog steeds op zoek naar deze geweldige pony!

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 11:22

Schopje.

xoxLoesxox
Berichten: 18
Geregistreerd: 29-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 13:01

hey een vriendin van mij had een kleine pony malibu en die lijkt er heel erg op maar dieheeft ze inmiddels al weer verkocht.
dus het zou kunnen dat hij in eindhoven omstreken staat.
iik hoop dat je hier een beetje mee geholpen bent.

x

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 11:40

xoxLoesxox schreef:
hey een vriendin van mij had een kleine pony malibu en die lijkt er heel erg op maar dieheeft ze inmiddels al weer verkocht.
dus het zou kunnen dat hij in eindhoven omstreken staat.
iik hoop dat je hier een beetje mee geholpen bent.

x

Welke periode was dit en heb je misschien een foto?

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 16:39

En opnieuw schopje.
Ik denk nog steeds veel aan deze pony, hoe heerlijk ontspannen sommige stukjes in de les al waren <3 . Ze begon uit zichzelf soms al stukjes nageeflijk te lopen. Had hier zo graag mee verder gegaan, maar het mocht niet zo zijn.
Toch zou ik heel graag willen weten hoe het nu met haar gaat en misschien als dat mogelijk is haar een keertje op kunnen zoeken.

selyna

Berichten: 1118
Geregistreerd: 20-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:03

KyaraMyBest schreef:
En opnieuw schopje.
Ik denk nog steeds veel aan deze pony, hoe heerlijk ontspannen sommige stukjes in de les al waren <3 . Ze begon uit zichzelf soms al stukjes nageeflijk te lopen. Had hier zo graag mee verder gegaan, maar het mocht niet zo zijn.
Toch zou ik heel graag willen weten hoe het nu met haar gaat en misschien als dat mogelijk is haar een keertje op kunnen zoeken.


volgens mij in mierlo

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 19:41

Citaat:
volgens mij in mierlo


Dankjewel voor je reactie. Zou je misschien een naam weten van de stal of manege?

selyna

Berichten: 1118
Geregistreerd: 20-06-12

Re: [PG] Bonte pony Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 15:35

moet het eerst even na vragen
ik had nog geen reactie terug gehad

selyna

Berichten: 1118
Geregistreerd: 20-06-12

Re: [PG] Bonte pony Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 16:53

sorry hij was het niet

trudymierlo
Berichten: 3
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:05

hallo

malibu is van mij geweest heb haar als veulentje gehad tot 3 en half jaar heb haar weggedaan omdat ik zwanger was met de afspraak dat ik haar terug zou krijgen
NIET DUS! die mensen hadden haar verkocht toen ben ik achter de nieuwe eigenaar aan gegaan die had ook al geen leuk verhaal die haden haar ook alweer weggedaan naar een handelaar en uiteidelijk heb ik te horen gekregen dat ze naar tjegie is gegaan! maar nu lees ik van jou dat ze op een manege stond dus nu weet ik niet meer wat waar is. malibu was mijn allergrootste vriendin en ben er nog steeds ziek van! ze is een echte harteveroveraar. heb nog fotos van haar op mijn hyves staan mijn naam is trudy uit mierlo ben met mijn zoektocht opgehouden want het leiden nergens meer naar en werd daar alleen verdrietig van maar nu lees ik dit weer en ben er nu nog zieker van.

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 21:53

trudymierlo schreef:
hallo

malibu is van mij geweest heb haar als veulentje gehad tot 3 en half jaar heb haar weggedaan omdat ik zwanger was met de afspraak dat ik haar terug zou krijgen
NIET DUS! die mensen hadden haar verkocht toen ben ik achter de nieuwe eigenaar aan gegaan die had ook al geen leuk verhaal die haden haar ook alweer weggedaan naar een handelaar en uiteidelijk heb ik te horen gekregen dat ze naar tjegie is gegaan! maar nu lees ik van jou dat ze op een manege stond dus nu weet ik niet meer wat waar is. malibu was mijn allergrootste vriendin en ben er nog steeds ziek van! ze is een echte harteveroveraar. heb nog fotos van haar op mijn hyves staan mijn naam is trudy uit mierlo ben met mijn zoektocht opgehouden want het leiden nergens meer naar en werd daar alleen verdrietig van maar nu lees ik dit weer en ben er nu nog zieker van.


Het is 'm echt!!!! Ga bijna janken bij het zien van de foto's, mis m zo. Hij heeft echt op onze manege gestaan, dat is 1 ding wat ik je kan verzekeren. En hij was daarna aan een handelaar in NL verkocht, volgens mij. Meer kan ik je helaas niet vertellen, maar zal het je direct laten weten als ik meer weet.

Ik weet niet hoe ze bij jou was, maar bij ons was ze altijd vrolijk en enorm enthousiast. Ze had zo'n levenslust! Heerlijke pony om mee te werken. Maar gewoon té druk voor kleine kindjes en daarom is ze dus verkocht. Baal er nog elke dag van.

Zal morgen op de manege nog eens vragen of ze echt niet weten naar welke handelaar ze is verkocht.
Dat zou ons een stuk verder helpen, denk ik zo.

Iig bedankt voor je reactie, sterkte!

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 20:54

En weer een schopje.

BigOne
Berichten: 38261
Geregistreerd: 03-08-09

Re: [PG] Bonte pony Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:13

Kan je niet helpen helaas maar uit ervaring weet ik wel dat maneges en handelaren nooit willen vertellen waar ze dieren naar toe doen, is een soort ongeschreven wet. Heb er ook al een paar keer mee te maken gehad en ze dekken elkaar allemaal. Kan me er wel wat bij voorstellen, krijg je misschien allemaal van die jonge meiden aan de telefoon om te vragen waar hun lieveling is maar ook volwassenen komen niets te weten.

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 20:53

bigone schreef:
Kan je niet helpen helaas maar uit ervaring weet ik wel dat maneges en handelaren nooit willen vertellen waar ze dieren naar toe doen, is een soort ongeschreven wet. Heb er ook al een paar keer mee te maken gehad en ze dekken elkaar allemaal. Kan me er wel wat bij voorstellen, krijg je misschien allemaal van die jonge meiden aan de telefoon om te vragen waar hun lieveling is maar ook volwassenen komen niets te weten.


Ja, ik begrijp idd dat ze het niet willen vertellen. Bij een andere pony die wegging op de manege vertelden ze het wel vaag. Maar in de meeste gevallen niet, nee. Ik zie het al voor me: handelaren worden de hele dag lastig gevallen met telefoontjes van verdrietige penny's die hun lieveling kwijt zijn :P .

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 21:23

S c h o p.

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 17:00

Omdat ik nog steeds heel benieuwd ben hoe het met deze pony gaat, opnieuwe een schopje.

wie7
Berichten: 7
Geregistreerd: 26-12-10
Woonplaats: oostvoorne

Re: [PG] Bonte pony Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:56

malibu is mijn pony geweest 2 jaar geleden ik had haar verkocht aan een handelaar en ik heb nog een veulen van haar gehad

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 09:14

wie7 schreef:
malibu is mijn pony geweest 2 jaar geleden ik had haar verkocht aan een handelaar en ik heb nog een veulen van haar gehad


Dan heeft die handelaar haar waarschijnlijk weer aan onze manege verkocht. Wat gaaf, een veulentje! Heb je misschien foto's van Malibu en/of veulen?

trudymierlo
Berichten: 3
Geregistreerd: 03-08-12

Re: [PG] Bonte pony Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 12:19

toen ik malibu uitgeleend had om het zo maar even te zeggen hebben die mensen haar aan dit meisje hier boven verkocht (met veulen)ja inderdaad ze hadden haar metteen laten dekken.ik ben ook in contact gekomen met haar hierboven (wie7) maar ze hadden malibu ook verkocht en dat ze naar tjegie is! maar daar was ze nie ze was aan een manege verkocht en daar kom ik hier pas achter! ik heb haar veulen mogen kopen. maar ik wil heeeel graag weten waar malibu nu staat want het schiet niet zo op.
het is en blijft eigenlijk mijn pony want heb haar nooit verkocht!! maar als ik weet dat ze het goed heeft heb ik daar ook vrede mee....

KyaraMyBest
Berichten: 475
Geregistreerd: 05-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-13 10:21

Ik zal de hoop om jou te vinden nooit opgeven, lieverd!

wie7
Berichten: 7
Geregistreerd: 26-12-10
Woonplaats: oostvoorne

Re: [PG] Bonte pony Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:25

ik zou niet weten wie dat gezecht zou hebben dat malibu naar tjegie is gegaan we hebben haar verkocht naar een handelstal naam zal ik niet zeggen met nog een bonte pony butterfly malibu was een hele leuke pony maar wees blij dat je pris heb en probeer malibu los te laten is echt een leuke kinder pony en ik denk dat ze nu bij een leuk meisje zou zijn!!!!!!!!