[EG] vorige eigenaar van Passage gezocht.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

[EG] vorige eigenaar van Passage gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 02:27

Een Duitse dame heeft dit bericht op Facebook gezet, met de vraag of iemand de vorige eigenaar van het paard Passage kent. Ik zal de vertaling eronder plaatsen. Als iemand iets weet laat het aub hier horen, geef ik het door aan haar.

Citaat:
BITTE HELFT MIR

Wer kennt die Stute Passage, Rappe, KWPN geb 1997, von Ferro und Michelangelo, angeblich in Holland M Plaziert und gewonnen unter Marian Brams

Habe mir dieses Pferd gekauft, dessen Vergangenheit die letzten Jahre nicht mehr die Besten waren.

Wir wissen nur, dass sie in NL - in Lievelde, Züchter Huurneman, geboren wurde und mind. bis Ende 2010 in den Niederlanden gelebt hat,

Hierbei war sie von 2003 - 2010 in Drachten, danach in Zeddam und in Schagen,

Von 2011 bis 13 haben wir die Information, dass sie im Besitzt von einem Marian Brams gewesen sei!

Jedoch finden wir über diesen Hr, nichts.

Dort soll sie dann in einem verwahrlosten Zustand herausgekauft worden sein.

Ob Passage schon immer ein Problempferd war, oder erst auf ihrem Weg zu einer Steigerin, die sich nicht anbinden lässt und hinten links den Huf nicht gibt, geworden ist, wissen wir nicht.

Aber sie hat eien ganz tollen, aber sehr verschütteten, guten Charakter und wir wollen Ihr einfach helfen und versuchen, sie wieder hinzubekommen.

Leider wurde sie mir als absolut gesundes Pferd verkauft, was sie aber absolut nicht ist-

Sie hat Probleme über den Rücken und die Hinterhand links

Wäre dankbar, wenn dieser Post vor allem in den Niederlanden geteilt wird und vlt kann mir jemand mein Ansuchen auf Niederländisch/ Holländisch übersetzen

ich danke allen von ganzem Herzen, die uns hierbei helfen können


Alstublieft help mij.

Wie kent Passage, een zwarte KWPN merrie, geboren 1997. Van Ferro/ Michelangelo. Ze zou in Nederland geklasseerd zijn in de M met Marian Brams.

Ik heb dit paard gekocht, en haar laatste jaren waren blijkbaar niet echt aangenaam voor haar.

We weten alleen dat ze in Lievelde, bij fokker Huurneman geboren is en tenminste tot 2010 in Nederland geleefd heeft. Ze zou in die periode 2003 - 2010 in Drachten, daarna in Zeddam en in Schagen gestaan hebben. En van 2011 tot 2013 zou ze in het bezit van Marian Brams geweest zijn. Maar helaas kunnen wij over deze persoon geen info vinden.
Van daar zou ze als verwaarloosd paard "vrijgekocht" (in beslag genomen??) zijn.

Of Passage altijd al een probleempaard was, of pas later een steigeraar, die zich niet laat vastzetten en haar linker achterbeen niet wil geven, geworden is weten we niet.

Maar ze heeft een heel geweldig, maar chaotisch, en toch goed karakter en we willen haar helpen weer zichzelf te worden.
Helaas heeft men haar mij als gezond paard verkocht, wat ze zeker niet is. Ze heeft problemen in de rug en de linkerkant van haar achterhand.

Ik zou heel graag willen dat dit bericht in Nederland gedeeld wordt, en dat iemand het kan vertalen voor me. En ik wil iedereen bedanken die info voor ons heeft.

EllyC

Berichten: 8138
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 07:56

Laatst bijgewerkt door EllyC op 30-06-14 08:09, in het totaal 3 keer bewerkt

Caira
Berichten: 26074
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 07:59

Ik zal de vorige eigenaresse even een berichtje sturen. Als ze nog hetzelfde telefoonnummer heeft zal ze wel reageren denk ik.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: [EG] vorige eigenaar van Passage gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 12:19

Thanks iedereen voor het helpen. Ik geloof dat ik een Oud eigenaar van Passage gevonden heb. Ik ga mijn best doen de beide met elkaar in contact te brengen.

Caira
Berichten: 26074
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 12:25

Fijn dat je ze bij elkaar brengt, heel sneu weer allemaal dit, en weer een bewijs dat je mensen niet op hun blauwe ogen moet vertrouwen als ze zeggen dat ze goed voor je kapotte paard gaan zorgen, en hem altijd zullen houden...

krackc
Berichten: 4
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:09

Hoi hoe gaat het nu met passage?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70666
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:24

Aangezien de oude eigenaar is gevonden plaats ik hier een slotje, verder contact kan via pb gaan.