Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[EG] Alieda 12 jarige schimmel merrie

 
Profiel   

Hallo,

Graag zou ik de oude eigenaar vinden van mijn pony of iemand die mij meer kan vertellen over haar verleden.
Alieda is geboren in 2002 en is een schimmel merrie (vermoedelijk is ze als veulen helemaal zwart geweest), haar ras is onbekend.
Sinds ze ong 4 jaar is staat ze hier op stal, graag wil ik weten wat er daarvoor met haar is gebeurd.
In haar paspoort staat dat ze in december 2005 +/- 6 maanden drachtig is verklaard, ik zou ook graag willen weten wat er met haar veulen is gebeurd.

ca 2009:
http://nl.tinypic.com/r/23w5ic7/8

2011:
http://nl.tinypic.com/r/16h8fg5/8

nu:
http://nl.tinypic.com/r/1531qx3/8

Mocht je haar denken te herkennen, dan hoor ik het graag! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-14 10:54 



 
Profiel   

Schopje

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-15 18:32 



 
Profiel   

Up

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 15:48 



 
Profiel   

Up, misschien dat er nu toevallig iemand is die haar herkend. :o
Inmiddels weet ik wel dat haar DNA profiel voor 99% overeenkomt met de lusitano (wat dus niet is vermeld in haar paspoort).

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 16:01 



 
Profiel   

Nog steeds ben ik opzoek naar de oude eigenaren van mijn merrie Alieda en haar familie (haar veulen, ouders, etc)!
Dit topic is inmiddels verouderd dus hierbij gelijk wat aanvullende informatie en nieuwe foto's:

Alieda is 19 jaar oud geworden (in 2021) en waarschijnlijk dus geboren in 2002. Maar het zou mij niet verbazen als ze in 2001 of 2003 is geboren. Ik acht het mogelijk dat ze uit het buitenland komt, maar hier kan ik niet met zekerheid een uitspraak over doen.
Rond haar 4e levensjaar is ze aan een manege verkocht, waar ik haar van heb overgekocht. Vermoedelijk heeft ze voordat ze op de betreffende manege kwam een tijd(je) in Huis ter Heide gestaan (oktober 2005) en is ze daar in december 2005 een halfjaar drachtig verklaard (haar veulen zou ik ook graag vinden).

Alieda's stokmaat is ongeveer 1,50 m. Ze is een blauwschimmel en uit DNA onderzoek is gebleken dat ze zeer waarschijnlijk een lusitano is (zonder papieren).

Alle tips zijn welkom!! :)

Foto's van 2011/2012:

[ img ]

[ img ]

2014:
[ img ]

2021:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 10:09 



 
Profiel   

Aliedaa schreef
Nog steeds ben ik opzoek naar de oude eigenaren van mijn merrie Alieda en haar familie (haar veulen, ouders, etc)!
Dit topic is inmiddels verouderd dus hierbij gelijk wat aanvullende informatie en nieuwe foto's:

Alieda is 19 jaar oud geworden (in 2021) en waarschijnlijk dus geboren in 2002. Maar het zou mij niet verbazen als ze in 2001 of 2003 is geboren. Ik acht het mogelijk dat ze uit het buitenland komt, maar hier kan ik niet met zekerheid een uitspraak over doen.
Rond haar 4e levensjaar is ze aan een manege verkocht, waar ik haar van heb overgekocht. Vermoedelijk heeft ze voordat ze op de betreffende manege kwam een tijd(je) in Huis ter Heide gestaan (oktober 2005) en is ze daar in december 2005 een halfjaar drachtig verklaard (haar veulen zou ik ook graag vinden).

Alieda's stokmaat is ongeveer 1,50 m. Ze is een blauwschimmel en uit DNA onderzoek is gebleken dat ze zeer waarschijnlijk een lusitano is (zonder papieren).

Alle tips zijn welkom!! :)

Foto's van 2011/2012:

[ [url=m/KxsYnr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OUFGkW.jpg]Afbeelding[/url] ]

2014:
[ [url=m/d548cr.jpg]Afbeelding[/url] ]

2021:
[ [url=m/NUfruG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Up
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-22 17:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen