[PG] Wallstreet/Lilly, 10+ bonte merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ashkerlon

Berichten: 2642
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Roeselare (West-Vlaanderen)

[PG] Wallstreet/Lilly, 10+ bonte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 02:15

Weet iemand wie dit paard nu in eigendom heeft? Of ze nog in leven is?

Afbeelding

Afbeelding

Betere foto's beschikbaar, maar daar staan mensen op, dus die plaats ik niet openbaar.

Ik heb op oa dit paard leren rijden in de manege (stoeterij Deloof Torhout)
Paar x op het punt gestaan om haar te kopen, maar nooit gedaan.

Ze is uiteindelijk verkocht van die manege, tijdje van een jongedame geweest waar ik ook contact mee had. Die heeft het paard moeten door verkopen en toen is ze in korte tijd een paar keer van hand veranderd en ben ik het spoor kwijt geraakt.
Laatste gekend adres was bij een kleine handelsstal in de omgeving van Waarschoot (november 2015). Daar het paard ook terug gaan bekijken met het idee haar misschien te kopen. Dit is niet doorgegaan. Stalbaas dreigde paard naar Engeland te verkopen, maar ik denk dat dit pure handelspraat was om mij te overtuigen haar toch te kopen. Dus ik denk niet dat ze die richting uit gegaan is.

Op de manege was het een heel braaf dier, liep zowel beginner als gevorderde lessen, was favoriet bij velen. Bij handelaar was ze erg ril, kon amper been verdragen. Is hier en daar met wat zwaardere bitten gereden.

Paard zou hoefkatrolontsteking hebben, maar dat ben ik niet 100% zeker. Ze is paar x verkocht voor een erg laag bedrag. Ik weet niet of ze nog in leven is.

Op de manege was haar naam Wallstreet, volgens de papieren blijkbaar Speedy (heb ik van horen zeggen), bij de laatste eigenaars zou het Lilly geweest zijn. Ik denk dat ze nu 12 of 13 jaar oud is? Schofthoogte tussen 1m55 en 1m60.

Wil eigenlijk gewoon weten waar ze is... speel nog altijd met het idee haar vroeg of laat terug te kopen om het beestje haar pensioen te gunnen, maar dat is nu nog geen optie.

Ashkerlon

Berichten: 2642
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Roeselare (West-Vlaanderen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-17 00:13

Even een schopje. Het is een paard met opvallende aftekeningen, dus herkenbaar.
Gewoon weten waar ze ongeveer is, is voldoende voor mij.

Ashkerlon

Berichten: 2642
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Roeselare (West-Vlaanderen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-18 01:12

Ik ben nog steeds benieuwd waar dit paard terecht gekomen is. Niemand die haar herkend?

Ashkerlon

Berichten: 2642
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Roeselare (West-Vlaanderen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-19 22:21

Nog steeds op zoek eigenlijk... Laatste gekend adres zegt dat ze niet verkocht is voor de dood, maar dat is ondertussen 3 jaar geleden.

Ik heb bevestiging dat ze hoefkatrol ontsteking had, wat ook reden van meerdere verkopen was, in een erg lage prijsklasse.

Gewoon weten of ze nog in leven is, is eigenlijk voldoende. Ik vermoed dat ze er niet meer is en dan kan ik dit wat afsluiten...

Ashkerlon

Berichten: 2642
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Roeselare (West-Vlaanderen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-21 09:26

Afbeelding

Niet te geloven, maar ze is gevonden! Staat in Duitsland, al een kleine 5 jaar bij dezelfde eigenaar. Hoeft niet meer te werken, soms eens een wandeling aan de hand. Stal met uitloop erbij en ze ziet er super goed uit.

Mijn dag kan niet meer stuk :D

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 09:31

Geweldig dit ! :D
Een zoektocht van 5 jaar afgerond met een happy end <3

JufDiana
Berichten: 44
Geregistreerd: 13-01-21

Re: [PG] Wallstreet/Lilly, 10+ bonte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:03

Super dat ze is gevonden!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [PG] Wallstreet/Lilly, 10+ bonte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:23

Aangezien ze is gevonden plaats ik hier een slotje voor het overzicht.