Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[EG]Bacardo/Striker, 11 jarige schimmel, Iers sportpaard.

 
Profiel   

Sinds 2 jaar heb ik een geweldig Iers sportpaard. Hoewel geweldig is hij sindskort pas.

Mijn paard heb ik Bacardo genoemd. Zijn paspoort is namelijk naamloos, er staat alleen met pen Striker ingeschreven. Hij is geboren op 10 juni 2006. Hij is 1.70 m en een schimmel. Tevens heeft hij een redelijk interessante bloedlijn Maltstriker (v. Abgar), moeder was een volbloed genaamd Ross Tara.

De fokkerij waar hij vandaan komt is in Ierland genaamd Kennedy Equisterine. Echter konden zij mij niks wijzer maken over hem.

Bacardo kwam 2 jaar geleden bij ons op stal aan, eigenlijk om op het land te zetten. Aangezien hij vel over been was, echter kreeg mijn stal eigenaar ook de mededeling dat als hij er iemand voor wist, ze er graag vanaf wilden. Na 1 blik op dit graatmagere, bange paard was ik verkocht.

Sindsdien is het een rollercoaster geweest waarbij ik hem in het begin niet eens kon aaien, nu loopt hij al een makhondje over het terrein.

Met rijden is hij nog niet de makkelijkste, dankzij het volbloed bloed is hij erg heet. Na een galop bijna niet meer bij je te houden. Daarom ben ik zo nieuwsgierig naar zijn verleden, er valt namelijk niks over hem te vinden.

Wie kan mij helpen en herkent deze topper?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 21:16 



 
Profiel   

je zou een berichtje op het forum van horse and hound kunnen plaatsen of iemand hem kent
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 11:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen