[PG] Mariska/Whisper/LouLou, 15 jarige bruine draver merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Feline3

Berichten: 25
Geregistreerd: 15-06-16

[PG] Mariska/Whisper/LouLou, 15 jarige bruine draver merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-17 15:27

Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar een vroegere verzorgpony van mij. In haar paspoort heet ze Mariska, maar wij noemden haar Whisper en de volgende eigenaar heeft haar als het goed is Loulou genoemd. Er zijn geen ouders van haar bekend, maar volgens mij is ze een draver. Wel een kleine, ze is 1,45 hoog ongeveer. Ze is lichtbruin zonder aftekeningen, wel heeft ze 2 kleine witte drukplekjes bovenop de schoft. Ook heeft ze aan beide kanten (tussen schouder en flank, niet heel duidelijk zichtbaar) een brandmerk, volgens mij aan elke kant een letter en een cijfer of 2 letters of aan de ene kant 2 letters en aan de andere 2 cijfers, dat weet k niet meer zeker. Ze is van 14 of 16 mei 2002.
Heb haar iets van anderhalf jaar lang verzorgd en ze was de eerste pony waar ik echt een band mee had, daarom lijkt het mij heel leuk om erachter te komen hoe het met haar gaat en waar ze nu is. Toen ze verkocht werd is ze als het goed is richting Coevorden gegaan, maar dit was een jaar of 5,6 geleden, dus kan goed zijn dat ze zo onderhand al weer ergens anders heen is.
Whisper was een hele lieve pony, maar ze kon met rijden wel heel schrikkerig zijn. Ondanks dat ze een draver is was ze gek op galopperen en ook springen vond ze leuk, dit kon ze ook best goed.

Mocht iemand iets van haar weten, please let me know, dankjewel!!

Afbeelding

Afbeelding