[PG] Basje/Beau/Mobi, 15/16 jaar, bonte D-pony, ruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KyrIsHier
Berichten: 3
Geregistreerd: 06-11-17

[PG] Basje/Beau/Mobi, 15/16 jaar, bonte D-pony, ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-17 01:42

Lieve lezers,

Ik ben (opnieuw) op zoek naar mijn oude pony, die ik nu bijna 4 jaar geleden verkocht heb.
Informatie over de pony:

Een charmante, bonte D-pony. Was ongeveer 11 of 12 jaar toen hij bij mij wegging, wat zou betekenen dat hij nu 15 of 16 zou moeten zijn. Hij is geboren op 1 januari. Zijn roepnaam bij mij was Beau, maar in zijn paspoort heet hij Basje. Hij staat ingeschreven bij de Irish Cob Society, maar valt zelf niet onder dit ras. Ik noemde hem altijd mijn bonte haflinger, omdat hij hier in mijn ogen toch wel het meest op leek qua bouw en zijn eigenwijze karakter.

Bij mij stond hij in Ijsselstein en hierna is hij naar een andere vrouw gegaan. Zij zou samen met haar dochter en huidige pony met hem buiten gaan rijden en noemde hem vanaf toen Mobi.

Na al ongeveer een maand à twee maanden heeft zij de pony weer doorverkocht. Ze vertelde toen dat hij naar een stal in Zeeland zou gaan, waar ze strandritten met hem zouden gaan maken. Naar welke stal hij precies was gegaan, wilde ze niet vertellen.

De enige eigenlijke reden dat ik naar hem op zoek ben, is dat ik benieuwd ben naar hoe het met hem gaat en of hij er überhaupt nog is.

Alle tips zijn welkom!

Liefs :)
Afbeelding


Afbeelding