Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[PG]k zoek Olivier. (KWPN)

 
Profiel   

Ik weet uit ervaring vanuit mijn werk dat paspoorten inderdaad niet altijd teruggestuurd worden naar het stamboek. Is het paard nog in de sport uit gebracht nadat hij bij jou is weggegaan?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-18 23:06 



 
Profiel   

Ik heb van de slager van mijn paard gewoon het paspoort terug gestuurd gekregen met een stempel geslacht erin met de datum erop. Dat paspoort is nooit naar de KWPN terug gegaan. Dus geen idee of hij afgemeld is zal best.

Wel heel naar dit ts ik ben om deze reden zelf mee gegaan naar het slachthuis en heb hem niet afgegeven. Ik hoop dat je hem vind of dat je definitief te horen krijgt dat hij er niet meer is succes met zoeken!

Dit is wat ik bij de knhs paardenzoeker vind.

http://boktimg.nl/img/m/iyThk7.png



Laatst bijgewerkt door SayaJones op 13-02-18 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Max. 2 foto's per topic, foto in link geplaatst


Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-18 23:20 



 
Profiel   

Bedankt voor al jullie berichten! Ik ben me er van bewust dat het ook niƩt zo kan zijn. Maar desalniettemin wil ik alsnog op zoek gaan.

Mochten jullie via fb mee willen helpen:

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1479164424

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-18 23:29 



 
Profiel   

Ik heb het paspoort van mijn ingeslapen pony ook nog liggen en ze is niet afgemeld.

Hoe weet je dat hij nog in leven is? Het kan goed zijn dat hij wel degelijk is geslacht, maar hij kan natuurlijk ook weer door verkocht zijn.

Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 00:10 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Een aantal reacties zonder serieuze tips of aanwijzingen heb ik verwijderd.
Ik wil jullie vragen vanaf hier on topic te gaan en om rekening te houden met de regels die op dit forum gelden:

[OV] Regels en Richtlijnen [OV] Opsporing Verzocht
Vaste regels
  • Zorg voor een duidelijke titel die begint met een tag, topics die hieraan niet voldoen worden verwijderd.
  • Plaats maximaal 2 foto's van het dier zichtbaar, de rest kun je er als link bijplaatsen.
  • Updates plaats je in het originele topic, open hiervoor geen nieuw topic.
  • Je mag een keer per maand je topic omhooghalen door een reactie te plaatsen, het topic mag omhoog geschopt worden een maand nadat de laatste reactie in het topic is geplaatst. Dit mag altijd, ook bij zeer oude topics. Open dus geen nieuw topic.
  • Het is toegestaan om een topic te openen om informatie te vragen over het verleden van een manege of lease/verzorgpaard/pony. Hiervoor geldt wel dat je toestemming moet hebben van de eigenaar van het paard of de pony. Dit dien je te melden in je beginpost. Topics over manege of lease/verzorgpaarden/pony's die niet aan de toestemming regel voldoen worden verwijderd.
  • Een topic met de vraag voor informatie over een paard wat niet van jouw is maar wat je wellicht wilt kopen is alleen toegestaan indien je toestemming hebt van de huidige eigenaar van het paard om zo'n topic op OV te plaatsen, dit dien je ook duidelijk in je openingspost aan te geven.
  • Je mag op OV alleen reageren met serieuze tips of aanwijzingen als je het paard denkt te kennen en weet waar het paard zich nu bevindt en of reacties geven die (kunnen) leiden tot het opsporen van het paard. Andere reacties zullen worden verwijderd.
  • Wanneer een (vorige) eigenaar of paard/pony gevonden is zal het topic voorzien worden van een slotje zodat er een duidelijk overzicht blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 09:07 



 
Profiel   

https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... ivier.html

Dit wilde ik jullie niet onthouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 12:59 



 

Heb het net gelezen. Mogelijk is hij bij een duitse manege terechtgekomen. Daar zou mijn verhandelde paard ook ergens moeten zitten. Heb een jaar lang gezocht en niets ondekt. Helaas. De kans is erg klein, maar niet geschoten is sowieso mis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 13:22 



 
Profiel   

Olivier is niet het enige paard dat je hebt weggebracht voor de slacht. Hoe zit het met de andere? Weet je wel zeker dat die geslacht is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-18 13:43 



 
Profiel   

Hebben slagers geen database waar ze kunnen kijken welke paarden ze geslacht hebben? Want als dat zo is kun je in je omgeving toch slagers langs lopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-18 19:54 



 
Profiel   

Mistdancer schreef
Hebben slagers geen database waar ze kunnen kijken welke paarden ze geslacht hebben? Want als dat zo is kun je in je omgeving toch slagers langs lopen?



Ja. Dat heb ik gedaan en hij staat in een straal van 50 km niet geregistreerd. Ook in belgie staat hij niet in het systeem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-18 20:10 



 
Profiel   

Dat vind ik vreemd. Ik moet dan wel erg denken aan doorverkopen, zoals er al eerder opgemerkt is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-18 08:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen