Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[PG] : Shin Chan, 16-jarige ruin van Manege de Welle

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mijn (oude) verzorgpony Shin Chan. Hij was van de (oud) eigenaresse van Manege de Welle in Welsrijp. Nadat ik hem 4 á 5 jaar heb verzorgt is hij mee gaan rijden met de manege lessen. Manege de Welle is in september 2015 verkocht. De nieuwe eigenaresse van de manege besloot om Shin Chan te verkopen. Helaas geeft zij aan geen gegevens van de kopers te hebben.

Naam: Shin Chan
Geslacht: ruin
Leeftijd: ongeveer 16 jaar
Schofthoogte: 1.44m
Kleur: vos
Datum verkocht: rond maart 2016
Bijzondere kenmerken: heeft een donkere vlek op zijn linker bil, 3 witte voetjes en een bles (zie foto’s)
Karakter: super lief, had af en toe zijn streken wat hem alleen maar leuker maakte (hij deed zijn naam eer aan)

Hij is gechipt en heeft een paspoort van het KNHS. Helaas weet ik zijn chip- en/of levensnummer niet. Toen hij nog van de (oud) eigenaresse van Manege de Welle was heeft hij M1 gereden.

Als iemand informatie heeft hoor ik het heel graag! Ik mis hem en zou graag weten of alles goed met hem gaat. Alvast bedankt!

Gr. Jenny

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 17:21 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 18:48 



 
Profiel   

Bedankt! Heeft iemand tips hoe ik nu het beste verder kan zoeken?? Ik heb het chipnummer opgezocht bij rijksoverheid, en krijg dan wel de Paspoortuitgevende instantie. Maar weet niet zo goed hoe ik nu verder moet vanaf hier :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 19:49 



 
Profiel   

Voor de kleine kans dat zijn eigenaar/verzorger hem op internet gaat zoeken op chip- en/of levensnummer. Hierbij de nummers van de foto die Kabouterdans voor me heeft gevonden. Chip:
528210000441823 en Levensnummer: 528027990000380.

KNHS gaf aan dat ze verder helaas geen gegevens hebben, behalve dat hij dus in 2007 voor het laatst is gestart. Dus mocht iemand mij nog tips willen geven of hem hebben gezien dan hoor ik het graag!

Voor degene die hier nog op gaan reageren, alvast bedankt voor de moeite! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-18 12:25 



 
Profiel   

misschien nog even in de facebook paarden groepen gooien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-18 13:09 



 
Profiel   

Bedankt voor je tip Alysha92! Ik heb hem een tijdje geleden in een paar facebook groepen gegooid. Het bericht is niet heel vaak gedeeld dus heb helaas nog geen idee waar hij is. Wel ben ik er achter gekomen dat hij bij een paardenhandelaar waarschijnlijk omgeruild is voor een andere pony. Gaat om een paardenhandelaar in Workum. Iemand een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 13:28 



 
Profiel   

Er zit wel een handelaar in It Heidenskip, dat ligt vlakbij Workum. Weet alleen even niet hoe die heet.

[Edit] Handelaar in It Heidenskip heet Van der Heide maar weet niet of die nog actief is.
Vond wel LB Stables uit Workum. Misschien kun je daar eens vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-18 20:40 



 
Profiel   

Helaas nog niks bekend over Shin Chan. Een andere instructrice twijfelde of het een paardenhandelaar is geweest uit Workum. Dus het kan ook heel iemand anders zijn geweest helaas.. Mocht iemand Shin gezien hebben of nog ideeën hebben hoor ik het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 17:53 



 
Profiel   

Up
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 15:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen