[PG]Gezocht kayro

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jvaefst
Berichten: 2
Geregistreerd: 30-01-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 21:36

Nicje87 schreef:
Ik schop dit topic omhoog. Wederom staan ze weer voor de rechter, helaas is de eis niet een levenslang verbod op het houden van dieren.
https://www.gelderlander.nl/aalten/offi ... ~a35a22a8/

Tja .. vreselijk!!
Ik ben jast .. de topic starter. Nieuw account, inlog kwijt

Elisa2

Berichten: 37181
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 23:54

Ik besef me dat ik hier ben geweest in Aalten. Stonden inderdaad een hoop paarden/ pony,s in het goedkoopste segment. Volgens mij zei hij zelf bij de slager te werken toen 1 dag in de week. Moet eerlijk zeggen toen ik er was had alles voldoende te eten en ik kreeg niet de indruk dat er slecht voor gezorgd werd. Uiteraard was het wel gewoon handel.

Het is wel erg als paarden opgehaald worden onder valse voorwendselen. Heel triest voor jouw paard TS. Had hem beter zelf kunnen laten inslapen.

Elisa2

Berichten: 37181
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 00:05

Afbeelding

Ik kan geen link plaatsen maar zag dit via Google. Je bent kennelijk niet de enige..

Jvaefst
Berichten: 2
Geregistreerd: 30-01-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 00:21

Elisa2 schreef:
Ik besef me dat ik hier ben geweest in Aalten. Stonden inderdaad een hoop paarden/ pony,s in het goedkoopste segment. Volgens mij zei hij zelf bij de slager te werken toen 1 dag in de week. Moet eerlijk zeggen toen ik er was had alles voldoende te eten en ik kreeg niet de indruk dat er slecht voor gezorgd werd. Uiteraard was het wel gewoon handel.

Het is wel erg als paarden opgehaald worden onder valse voorwendselen. Heel triest voor jouw paard TS. Had hem beter zelf kunnen laten inslapen.


Klopt helemaal, dit is een hele harde, pijnlijke leer geweest. |(