[PG]Gezocht: Johny!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

[PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-19 17:31

Hallo allemaal,

Ik begin een topic over Johny

Vorig jaar heb ik mijn eerste paardje, door persoonlijke gezondheid moeten verkopen. Ik verkocht hem toen aan mijn toenmalige staleigenaar. Hij was een handelaar, dus Johny werd doorverkocht. Enkel hield hij zich niet aan de afspraak door mij te vertellen waar hij staat. Hierdoor ben ik hem uit het oog verloren. De man gaf wel een ''tip'' en dat is dat hij op een zorgboederij staat. Maár wegens alles, ben ik daar ook niet 100% zeker van.

Info:
Johny
Ouders onbekend
Zo'n 1.60 schofthoogte.
Pinto
Toen we hem kochten zeiden ze dat hij 5 was, enkel de dierenarts zei ons rond de 12.
Kan nog flink groen zijn in de omgang.

Ik weet niet in welke buurt hij staat. Na 7x vragen en mijn vader nog 3x, krijgen we geen antwoord. ( Hij zegt; Ja, ik zoek het even op en dan bel ik terug. Dit is dus nooit gebeurt. )

Johny was mijn eerste paardje, en ik heb hem zelf mogen inrijden. Hij komt waarscheinlijk uit Ierland, en was nog volledig groen. Alles wat hij kent, kent hij dus enkel en alleen van een 12jarig meisje die net van een manege afkomt. Oftewel; Hij kan inderdaad nog groen zijn.

Hopelijk herkennen jullie hem, élke tip is welkom! En als u de eigenaar op het moment bent, en niet zit zitten om de oude eigenaren te vinden; Stuur mij op z'n minst een berichtje dat alles oké is. Ik heb inmiddels zelfs aan de slacht gedacht. Maar het was een prima, correct, mooi paard dus dat lijkt mij sterk.

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/37UpwC.png

Dankjullie voor het lezen!
Laatst bijgewerkt door C_arola op 20-04-19 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic aangepast naar de regels van OV

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:35

In de buurt van Breda?

Anoniemm0
Berichten: 58
Geregistreerd: 17-04-18

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 20:45

Hoi, ik weet het niet 100% zeker. Maar volgens mij stond deze pony op marktplaats. Stond ook bij dat die uit Ierland komt.... Ff zoeken op marktplaats. Weet niet of die er nog op staat, maar lijkt er sprekens op

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-19 21:16

Hij zei dat hij niet meer in de buurt staat, maar ikzelf kom inderdaad uit Breda.

Onder gezocht? Want ik heb inderdaad ook een ad. geplaats op Marktplaats. Misschien bedoeld u die, :o Ik ga alsnog even kijken. Bedankt voor de reacties!

Anoniemm0
Berichten: 58
Geregistreerd: 17-04-18

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 22:19

Nee dit was echt een advertentie, dat die te koop staat/stond... Paar week geleden

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 22:26

Nee sorry ik ken je van het RSC Breda toen Johny daar nog stond. Wist niet dat hij weg was bij je.

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-19 09:31

Ik heb meer dan 100Pagina's gezocht, maar het helaas niet kunnen vinden.. Toch bedankt! Hoewel hij dus misschien niet meer op een zorgboederij staat nu en ik verder moet kijken.

Anoniemm0
Berichten: 58
Geregistreerd: 17-04-18

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 11:07

Dan kan het ook zo zijn dat ie verkocht is en een ander adres heeft...

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-19 22:43

Even een 'upje'.. Met wat nieuws.

Na de zoveelste mail die mijn moeder gestuurd heeft kregen we weer wat info. We geven niet op!
Helaas is het nu weer stil, dus tijd voor een upje op bokt met hopelijk iemand die meer weet!


Johny is verkocht op een markt.... Niks geen zorgboederij met een lui lekker leven, hij is naar een markt gegaan. Welke weet ik niet. Ik kom nooit op marken omdat ik daar persoonlijk niet tegen kan. :7
Een markt in 2017-2018 persoonlijk denk ik 2017 omdat hij niet een jaar daar op stal heeft gestaan.

Als iemand meer weet, of hem op een markt heeft zien staan, zal een berichtje héel fijn zijn!!
:wave:

Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 23:15

Had hij geen paspoort? Dit ivm leeftijd, welke leeftijd staat in zijn paspoort?

Hoe zit het precies met tijdverloop?

In april dit jaar heb je dit topic geopend en spreek je over vorig jaar, dus ca april 2018.
In je laatste bericht heb je het over de markt in 2017, Kun je proberen te herinneren wat klopt?
Hoe lang na verkoop heeft hij nog op stal gestaan voor hij naar de markt ging?
Is er geen oud stalgenootje die je wat meer kan vertellen?

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-19 01:39

Hoi, in zijn paspoort stond 5 jaar. Maar hij komt uit Ierland, dit (was) is een nederlands paspoort, ik weet verder niet of dit vervalst kan worden maar iemand, met (veel)verstand van paarden, zei opeens dat hij rond de 12 kan zijn dit ivm zijn gebit..

Tijdverloop is moeilijk. Wij verkochten hem namelijk aan een handelaar(Mijn moeder wilde hem niet particulier verkopen.... ) Eind Januari begin Februari 2017 hebben wij hem verkocht. Daarna is het ons een raadsel wanneer, hoe en wat. Nu kom ik er dus achter dat hij naar een markt is gegaan. Maar welke, is ook weer een raadsel.

Wij stonden niet op die stal. Dus ik zou het niet weten...

Hopelijk ben ik zo wat duidelijker, :\

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 19:09

Heb je hem nog niet gevonden?

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-19 01:54

Nee.. :n

Fendi
Berichten: 127
Geregistreerd: 05-04-19

Re: [PG]Gezocht: Johny!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 22:03

Heb je de hoofd-foto uit je openingspost nog ergens anders geplaatst? Ik weet honderd procent zeker dat ik deze onlangs in een advertentie voorbij heb zien komen.

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-19 22:04

Jap, marktplaats en bokt. Volgens mij verder niet meer.

Fendi
Berichten: 127
Geregistreerd: 05-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:15

Anastasia24 schreef:
Jap, marktplaats en bokt. Volgens mij verder niet meer.

Oh, dan zal dat het geweest zijn. Ik dacht inderdaad dat ik de foto bij een advertentie op deze site heb zien staan.