Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[PG]Palomino Welsh cob - partbred

 
Profiel   

Gezocht ons vorige paard dat als menpaard verkocht was.
Wij zijn hem uit het oog verloren en hij kan ook naar het buitenland verkocht zijn.
We willen dat het hem goed gaat en als we weten hoe het met hem gaat dan kunnen we het los laten.
Hij heet Lynivan Sydney en wij noemde hem Sylvan.


[ img ]



Laatst bijgewerkt door C_arola op 28-06-19 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast naar de regels

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 20:26 



 
Profiel   

Even wat meer info , wanneer en waar naar toe is hij verkocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 20:29 



 
Profiel   

Wij weten dat hij van handelaar naar handelaar is gegaan en wij hebben geen idee waar hij nu is.
Hij is nu 8 jaar en is ongeveer 1,62 stokmaat, kwam uit Engeland toen hij 3 jaar was.
En is 2 jaar geleden verkocht en na 1 jaar doorverkocht.

[ img ]
http://boktimg.nl/img/m/kj0lpk.jpg
http://boktimg.nl/img/m/j7tXdQ.jpg
http://boktimg.nl/img/m/8iKToo.jpg



Laatst bijgewerkt door C_arola op 30-06-19 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Berichten samengevoegd, dit kan met de wijzig knop


Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 21:50 



 
Profiel   

Hello!
I can tell you, that he is fine. He is a great horse and I will treat him as good as I can, because he deserves the best!
Our start was not easy, he was afraid of every person when he arrived at our stable. But we have worked with him and gave him the time he needed to have, he is such a lovely horse now. I am the new owner of him and I will keep him by my side as long as he breathes.

Can you perhaps tell me why you sold him? What happened? Maybe I could understand better why he had such a trauma, when I know something about his past.


I hope you can read it, because I can’t speak dutch very well and I registrated here just because I searched his name and found your post.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-20 20:34 



 
Profiel   

If needed, I can translate Dutch to English, and English to Dutch.

Als het nodig is kan ik vertalen van Nederlands naar Engels, en van Engels naar Nederlands.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-20 20:44 



 
Profiel   

Hello Minchen,

Please contact us, hope that you still are on Bokt.

After we send you a message this afternoon, we are anxious to tell you more about Sylvan. As I told you, we never have had any respons on our topic untill today. The reason we sold him was, we found out after a while, he was hurting with kissing spines under saddle. In that time our 12 year old daughter was the only one to drive him. Me and my husband trained him to be a harness horde and we drove him with carriage, he loved to do that. The best for him was to graze 24/7 with his head on the ground andwe tried also to train with natural horrsemanship and a different way of driving to help him. But it didn;t work so we made the tough decision to sell him. We sold him to an older gentleman, together with te honest story about his back, but after a while we found out he was on the market as a driving and harnes horse. We even made a remark in his passport, but also found out this was whiped off and/or the pages were deleted. After a while we lost track.
We would love to know more about him, how he's dooing, and where you are situated. You are most welcom to phone or mail us: 0031-642211831 or fam.croese@ziggo.nl

Best Regards,
Yvonne en Harry Croese




Minchen schreef
Hello!
I can tell you, that he is fine. He is a great horse and I will treat him as good as I can, because he deserves the best!
Our start was not easy, he was afraid of every person when he arrived at our stable. But we have worked with him and gave him the time he needed to have, he is such a lovely horse now. I am the new owner of him and I will keep him by my side as long as he breathes.

Can you perhaps tell me why you sold him? What happened? Maybe I could understand better why he had such a trauma, when I know something about his past.


I hope you can read it, because I can’t speak dutch very well and I registrated here just because I searched his name and found your post.


Laatst bijgewerkt door beline1 op 31-10-21 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:47 



 
Profiel   

Het beste zou je kunnen doen om minchen een privé bericht te sturen.
Dit doe je door onderaan haar post op PB te drukken.

Nu staan je telefoonnummer en mail vrij openbaar. Weet niet of dit gewenst is. Als dit niet gewenst is kan je deze post verwijderen.

Fijn dat jullie nieuwe eigenaar hebben gevonden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:52 



 
Profiel   

[quote="Toushie"]Het beste zou je kunnen doen om minchen een privé bericht te sturen.
Dit doe je door onderaan haar post op PB te drukken.

Ik heb al een privé bericht gestuurd, meerdere zelfs, maar wij zijn bang dat ze geen lid meer is van Bokt en dat ze in het buitenland woont.

En mocht iemand anders nog meer over hem weten dan echt heel graag contact met ons opnemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 19:31 



 
Profiel   

Hij/zij is gisteren nog online geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 17:53 



 
Profiel   

Wij zijn zelfs bedreigd met de dood toen wij probeerde te voorkomen dat hij als rijpaard verkocht zou worden. De zoon van de man waar wij hem aan hadden verkocht zei dat hij wist waar we woonde en hij zou ons huis in de fik steken als ik niet zou stoppen met mensen te vertellen dat hij kissing spines had.
We hebben hem voor €2500,00 verkocht, met een contract dat hij niet als rijpaard geschikt was en alleen als menpaard. Er is met zijn paspoort en stamboekpapieren geknoeid, er zijn pagina's uitgehaald en met typex ook alles wat wij over hem hadden geschreven weg gekliederd. (dit hoorde wij van iemand die hem weer had verhandeld). Ik kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat Sylvan het bij ons heel erg goed heeft gehad, wij hebben hem een leuk en afwisselend leven gegeven en hij was ons maatje.
Wij zouden heel graag Sylvan een x bezoeken, ook in het buitenland.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 21:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen