Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[PG]Disney fries merrie van 18.02.2009

 
Profiel   

Beste lezers,
Ik weet niet als iemand me kan helpen want het doen meer dan zeer.
Heb me paardje verkocht op 28 april 2019 had gehoopt zo als me advertentie melden dat ze goed tehuisje kreeg maar helaas was ze snel weer verkocht.
Op de dag van verkoop (30-04-19) had savond de nieuw eigenaar mijn gebeld met ook afspraken gemaakt dat ik mocht koen kijken als we er aan toe zijn.
Maar helaas kreeg ik al geen gegeven meer tot 7 juni dat ze al weer tekoop stond.
van dit moment is spoor weg. Waarschijnlijk was ze in de week van 25 juni echt verkocht.

omdat ik 2 jongen kinderen heb en me paardje echt met heel veel pijn en emotie warden weg heb gedaan zal erg fijn zijn dat ik nog een keer bij haar kan kijken. dat haar foto weer terug in huis geplaats kan worden dat ik ook wat makkelijk over kan praten naar me kinderen.

Gaat om Disney van Zomerstaete Merrie
18-02-2009 Veulenboek v. Jense 432 m. Rixt Tine.
Koppie papieren heb ik nog.
Disney heeft lange manen rond de schouder, het was recht dragend (kan ook naar links)
Ze heeft een probleem aan haar rechter achter knie.
Recht voor op haar borst heeft ze toen ze bij mijn weg ging lichte kuiltje door een ongeluk. was toen wel hellemaal dicht gegroeid.
Ze staat op stal erg te weven door stress ze kon ook niet binnen staan.
Door het weven slijt ze dan haar hoven erg af dat de ene hoef aan de binnen kant recht is, door dat ze er op staat met de ander hoef en onder kant door haar afzet.

Disney is bij ons 8,½ jaar geweest dus het is ook niet niets.
Ze is veder erg behulpzaal en erg sociaal je kan alles met haar doen ook met kinderen.
Op honden kan ze wat agressief reageren.
Voor groot verkeer kan ze erg heet reageren/ paniek, was tot m2 getraind.
Niet veel buiten op de weg geweest door dat ze zuil of groot verkeer erg kon reageren.

Voor veder info of foto neem graag contact op ook uit slag van de knie heb ik nog

[ img ]



Laatst bijgewerkt door C_arola op 29-07-19 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast naar de regels + berichten samengevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 11:04 



 

Succes met de zoektocht.
Ik zou als ik jou was alleen wel even de spellingscontrole over je bericht halen, of iemand vragen om het voor je te controleren. Vanwege de vele spelfouten ben ik namelijk vrij snel afgehaakt met echt lezen.

Maar hoezo kan haar foto niet in jouw huis staan als jij niet weet waar zij is? Verkocht is verkocht en dan heb je helaas, hoe hard het ook klinkt, gewoon geen aandeel meer in beslissingen waar zo een dier heen gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 12:50 



 
Profiel   

Ik heb je een PB gestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 13:09 



 
Profiel   

Misschien kan je contact op nemen met de gene aan wie jij haar hebt verkocht dan kan je veel zoeken op internet misschien kom je haar tegen met achtergrond dan kan je kijken waar ze staat en ga je er gewoon heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 11:46 



 
Profiel   

ZivaLane schreef
Misschien kan je contact op nemen met de gene aan wie jij haar hebt verkocht dan kan je veel zoeken op internet misschien kom je haar tegen met achtergrond dan kan je kijken waar ze staat en ga je er gewoon heen.



Dat is het probleem juist. Vanaf die persoon handelaar achter af nu is ze spoorloos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 11:57 



 
Profiel   

Nou ja, misschien kan je het op Facebook zetten. De handelaar wil jou dus niks vertellen over wie de nieuwe eigenaar was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 12:03 



 
Profiel   

ZivaLane schreef
Nou ja, misschien kan je het op Facebook zetten. De handelaar wil jou dus niks vertellen over wie de nieuwe eigenaar was.



ja dat klopt. ik heb ook al op facebook gezet.
door prive wet zet ik dus geen gegevens veder neer openbaar van de ander personen.
waarschijnlijk door vakantie wordt het later gelezen. maar hoop op de goude tip veder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 12:05 



 
Profiel   

Helaas tot heden hebben nog geen contact gehad met de nieuw eigenaar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 10:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen