[PG] Wie kan dit zien op bwp?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esterke
Berichten: 463
Geregistreerd: 26-11-18

[PG] Wie kan dit zien op bwp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-19 19:20

Woordje uitleg onder deze lijst :o
1989 My Fair Lady (BWP, bay, merrie van Fabio I)
1992 Pavino (BWP, bay, ruin van Bon Ami)
1993 Q-drix (BWP, bay, hengst van Moriaan de Darmen)
1998 Voldo (BWP, grey, hengst van Elanville)
1999 Wilton (BWP, bay, hengst van Bon Ami)
2005 Forever Faithful (BWP, bay or brown, merrie van Saros van 't Gestelhof)

My Fair Lady is mijn aller eerste eigen paard geweest, in 2014 heb ik haar moeten afgeven. De paardjes die onder haar staan zijn haar nakomelingen. Forever Faithful is nog steeds van mij en loopt hier dus vrolijk rond.
Q-drix is als ik me niet vergis reeds overleden in zijn zeer jonge jaren. Voldo of Wilton dacht ik ook.
Wie kan deze gegevens bekijken en mij er meer over vertellen, wie leeft nog, wie niet en wanneer overleden. Waar zouden ze zich nu bevinden moesten ze nog leven?
Mag privé gestuurd worden hoor. Voor alle duidelijkheid, ik ben niet van plan huidige eigenaren of vroegere eigenaren te contacteren, ben gewoon ontzettend benieuwd wie nog leeft, waar ze nu zouden uithangen en of er misschien iets geworden is van hun.

Alvast heel erg bedankt
Laatst bijgewerkt door Esterke op 16-08-19 19:38, in het totaal 2 keer bewerkt

BigOne
Berichten: 38263
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Wie kan dit zien op bwp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 19:22

Met afgeven bedoel je overleden??

Esterke
Berichten: 463
Geregistreerd: 26-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-19 19:30

Hoi bigone, ja zij is als veulen bij mij gekomen, was toen zelf nog heel jong (8jaar) :o , maar mijn vader had haar voor mij gekocht voor naar de toekomst toe.
We zijn dus samen opgegroeid.
Ze heeft twee veulens gehad onder mijn vader zijn naam. (Pavino en Q-drix)
Mijn ouders zijn toen gescheiden en heeft mijn nonkel geholpen, hij zat ook in de paardenwereld en heeft toen van mij ook twee veulens uit haar mogen fokken onder zijn naam ( Voldo en Wilton)
Daarna is Lady, zoals we haar noemde, met mij mee verhuisd toen ik zelfstandig ging wonen.
Bij mij heeft ze toen Faith nog gehad en Faith heb ik nu dus nog steeds bij mij.
Lady is jammer genoeg in november 2014 bij mij overleden op 25,5 jarige leeftijd.