[PG]Gezocht Merrie Nasula KWPN vliegenschimmel 1995

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos

[PG]Gezocht Merrie Nasula KWPN vliegenschimmel 1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-19 02:53

Ik zou graag weten hoe het met Nasula gaat, ben haar uit het oog verloren, omdat de mevrouw waaraan ik haar verkocht heb niet wil zeggen waar ze is of wat er gebeurt is met haar.
Waarschijnlijk omdat ik haar heb aangesproken dat ik enorm was geschrokken bij een bezoekje aan Nasula, zo vermagerd en verpauperd als ze er bij stond, had haar graag toen weer op willen halen toen, en ook overleg gehad met andere oud eigenaar om haar samen op te halen, maar was toen niet haalbaar voor ons.
Enkele weken later nogmaals bezoek gebracht aan de stal omdat het toen wel mogelijk was haar toch op te halen(dit was in Vriezenveen, toen zei de staleigenaar dat ze verkocht was en een paar dorpen verderop op de weide zou staan, toen wel gezocht maar helaas niet kunnen vinden....we waren dus te laat, en konden toen en nu alleen maar hopen dat hij de waarheid sprak.

Ik vind het gewoon fijn om te weten waar ze is en hoe het met haar gaat en of ze nog in leven is.
Ze is dus een vliegenschimmel, geboeren 26-7-1995 wat haar nu inmiddels 24 jaar zou maken.

Afstamming is vader Zeoliet, moeder Asula

Levensnummer 19511065

Wie o wie kan mij vertellen waar ze staat en hoe het met haar is.


Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/Ej0TwO.jpg
Laatst bijgewerkt door C_arola op 22-08-19 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Beginpost aangepast naar de regels

huricane
Berichten: 790
Geregistreerd: 05-01-09

Re: Gezocht Merrie Nasula KWPN vliegenschimmel 1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 19:21

Staat ze ingeschreven bij het kwpn, of levensnummer is ze daar nl niet te vinden.

Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-19 21:54

[quote="huricane"]Staat ze ingeschreven bij het kwpn, of levensnummer is ze daar nl niet te vinden.[/quote

Ja staat ingeschreven bij KWPN, volgens de website moet ze nog in leven zijn, maar weet niet hoe up to date de website van KWPN is.