[PG]Gezocht kwpn ruin Gifro/ Given (Oscar x Junior stv)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

[PG]Gezocht kwpn ruin Gifro/ Given (Oscar x Junior stv)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-19 13:16

Gifro is mijn fokproduct uit mijn dierbare overleden merrie.
Helaas is hij doorverkocht vanuit een bruikleen basis, en is al een aantal eigenaren verder.
Ik weet inmiddels echt niet meer waar hij is, en ik hoop zo dat het goed gaat.
Kent iemand hem of weet iemand waar hij is? Het is een donkerbruine bijzonder lieve ruin, van inmiddels rond de 1m60.
Ik wil absoluut niet stalken, wil alleen de 'wetenschap' dat het goed gaat. Hij is speciaal voor mij en moet veel aan hem denken.
En mocht iemand hem ooit verkopen, hij mag altijd terug naar ons.

Alvast bedankt.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 16-10-19 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 21:33


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-19 11:01

Dank je wel! Ja daar ben ik zelfs nog geweest, en zou ik op de hoogte gehouden worden, alleen is dat helaas niet gelukt en hebben ze ook geen contact gegevens meer van de nieuwe eigenaren.
Vandaar nu mijn oproepje. Wil gewoon graag weten of het goed gaat met hem.

Nessa1981
Berichten: 2
Geregistreerd: 24-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 17:31

U heeft een privé bericht email van mij over Given. In de tijd van uw oproep was hij van mij.

Nessa1981
Berichten: 2
Geregistreerd: 24-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 18:07

Paard is in het verleden, 2018, van mij geweest. Ik heb hem gekocht van Laurien van der Meer. Maar hij bleek binnen 12 uur zeer kreupel te zijn en was niet goed dus.. Dus is hij weer terug gegaan. Na een hoop gedoe.
Laurien werkt met .... contracten en moet dus echt weten aan wie ze dit paard verkocht heeft. Alles staat geregistreerd. Op 1 maart 2019 stond hij nog bij haar dus mogelijk verkocht tijdens de veilig die ze toen had. Hopelijk heeft ze aan de nieuwe eigenaren wel het eerlijke verhaal over het paard verteld. Met de bemerkingen die hij echt heeft. Paard zal nooit meer geschrikt kunnen zijn voor de sport, zoals Laurien vertelde, en waar ik hem voor wilde gebruiken.
Ik zag op de site mijn knhs dat hij nog steeds niet in de wedstrijd heeft gelopen.
Misschien een idee om een bericht te plaatsen op fb site detective of hoe dat ook precies heet. Worden veel paarden terug gevonden. Succes met de Zoek toch.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 09:19

Mischien dat er inmiddels nog iemand wat weet? :o

carone
Berichten: 446
Geregistreerd: 09-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 09:31

Hij is volgens de gegevens van de RVO overleden.

Afbeelding