Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[PG]Gezocht! Merrie, Welsh Cob, Smokey Black, 2010

 
Profiel   

Hoi!

Ik zoek mijn lievelingspony, deze pony was van de manege maar is verkocht. Weet iemand waar ze is?

Merrie, Welsh Cob, Smokey Black, 2010

Groetjes Hinnik12



Laatst bijgewerkt door C_arola op 18-06-20 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Topic aangepast naar de regels

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 13:11 



 
Profiel   

Ik woon ook in het noorden. Ik ken niet veel Welsh Cobs, dus ik kan je daar waarschijnlijk niet mee verder helpen.

Wat misschien wel kan helpen is iets meer informatie over de pony zodat mensen met je mee kunnen denken. Bijvoorbeeld: op welke manege heeft de pony gestaan, wat is haar naam (kan natuurlijk nu veranderd zijn) en hoe ziet ze eruit (heeft ze aftekeningen of andere kenmerken waar je haar gemakkelijk aan kunt herkennen).

Succes met je zoektocht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 19:50 



 
Profiel   

hinnik12 schreef
Hoi!

Ik zoek mijn lievelingspony, deze pony was van de manege maar is verkocht. Weet iemand waar ze is?

Merrie, Welsh Cob, Smokey Black, 2010

Groetjes Hinnik12


Ze stond op een stal in Drachtstercompagnie, ze heette Ebony en ze heeft een hartjesvormige kol op haar hoofd ze heeft dikke donkerbruine/zwarte manen en heeft de uitstraling van een wilde pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 12:02 



 
Profiel   

Haar volledige naam is: Doldewircwm Ebol-Cyntaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-21 16:25 



 
Profiel   

Hinnik12 schreef
hinnik12 schreef
Hoi!

Ik zoek mijn lievelingspony, deze pony was van de manege maar is verkocht. Weet iemand waar ze is?

Merrie, Welsh Cob, Smokey Black, 2010

Groetjes Hinnik12


Ze stond op een stal in Drachtstercompagnie, ze heette Ebony en ze heeft een hartjesvormige kol op haar hoofd ze heeft dikke donkerbruine/zwarte manen en heeft de uitstraling van een wilde pony.


Ik heb les gegeven op deze manege en dus ook met Ebony in de lessen. Ook jarenlang mijn paard daar in pension gehad. Heb nog steeds goed contact met de mensen van deze stal dus ben je nog steeds op zoek? Kan altijd wat voor je vragen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 22:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen