Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[EG] ST. Silvester V.H. Kriekenhof, Haflinger Ruin.

 
Profiel   

Beste Bokkers,

Ik ben opzoek naar eventuele oude eigenaren van mijn Haflinger ruin Silvester, stamboeknaam: St. Silvester V.H. Kriekenhof. Hij is ingeschreven bij het Belgisch Haflinger Stamboek (Stamboek nummer via privébericht mogelijk) en is geboren op 08-04-2002, dit maakt hem op dit moment nog 18 lentes jong.
Wij hebben hem gekocht in eind 2015 van een Handelaar in Rotterdam/Overschie.
Alles vanaf 29-09-2015 tot op heden is bij ons bekend. Alles vanaf zijn geboorte tot aan zijn komst bij ons is volledig blanco. Wij (mijn moeder en ik) zouden graag zijn verleden te weten komen.
Als iemand iets over hem en eventueel zijn verleden weet, graag! Dit mag zowel via dit topic als via een privéberichtje.

De fokker staat ook in het paspoort maar opgezocht via google en niets gevonden. Ook de namen van oude eigenaren in het paspoort opgezocht via google, maar ook hierop geen resultaat.

Zoals in het paspoort staat beschreven: Vos, enkele witte haren boven bovenste ooglijn. Centrale wervel op middenste ooglijn. Wervel thv keelholte. Veerwervel onderste helft luchtpijp.

Zijn afstammeling:

Vader van Silvester = Stuwer - Vader van vader: Stender > Moeder van vader: Oriana.
Vader van Stender: Star > Moeder van Stender is Roosje.
Vader van Oriana: Waldemar > Moeder van Oriana: Ostara.

Moeder van Silvester = Manou-p - Vader van moeder: Almwind > Moeder van moeder: Milka.
Vader van Almwind: Liz Alpha > Moeder van Almwind: Ninett.
Vader van Milka: Atif > Moeder van Milka: Mendig.

Een aantal foto's van Silvester zijn via deze link te vinden: https://imgur.com/a/htmpqJc.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 21:04 



 
Profiel   

Schopje omhoog. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-21 19:40 



 
Profiel   

Upje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 14:01 



 
Profiel   

Schopje! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 22:14 



 
Profiel   

* Nieuwe info!
Ik weet dat een bokker genaamd Ticcie hem gekend. Kent iemand deze persoon misschien en zou iemand mij mogelijk in contact kunnen laten komen met deze persoon? Ze heeft meerdere berichten en foto's gedeeld op bokt maar helaas kan ik deze niet openen. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 21:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen