Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[PG]Ik ben op zoek naar Naen, Fjorden ruin

 
Profiel   

Hallo,
Ik ben op zoek naar een fjorden ruin genaamd NAEN. Als het goed is, is hij rond 2003 verkocht en in de omgeving van appelscha terecht gekomen. Ik heb zo de hoop dat hij nog leeft, en zou hem zo graag nog 1x willen zien. Ik heb in mijn pubertijd voor hem gezorgt. De eigenaar van naen heette Annemarie. Wie oh wie weet iets van deze mooie fjord? Hij zal nu rond de 25 jaar zijn...



Laatst bijgewerkt door C_arola op 22-03-21 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast naar de regels

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 00:39 



 
Profiel   

Als je hem in de zoekmachine plaats zijn er wel Bokkers die hem gekend hebben van het Fries paardencentrum(?). Wellicht is dat een aanknopingspunt ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 01:10 



 
Profiel   

Ik stuur je een PB morgen. Als het goed is dan hebben we het over de zelfde Naen. Ik dacht een Bjorkman.
Dan heeft hij een tijd bij ons gestaan toen Annemarie hem bij ons in stalling heeft gezet. Wat toevallig dat ik je topic zie. Naen heeft een tijdje in de dressuur gelopen, ibop gedaan m'n beste vriendin met Naen en ik met Jort. Later is Naen verkocht heeft een tijdje in het toenmalig friespaarden centrum gelopen, maar uiteindelijk gelopen bij de gehandicapten stichting voor de wagen met snoezelbed. Ik zal horen of hij nog leeft, ergens staat mij iets bij van niet (sorry). Maar zeker weten doe ik het niet. Laat het je weten. Heb zelfs denk ik nog wel ergens foto's van hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 01:32 



 
Profiel   

Die is helaas,ik geloof,zo'n 10-12 jaar geleden ingeslapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 08:40 



 
Profiel   

Bedankt voor je bericht!!
We hebben het inderdaad vast over dezelfde Naen. Hij heeft bij jullie in de stalling gestaan zeg je. Mag ik vragen waar dat was? En was Annemarie toen nog de eigenaar? Het zou erg spijtig zijn als hij er niet meer is.. maar ergens hou je daar natuurlijk wel rekening mee. Naen heeft echt veel voor me betekend. Helaas werd hij toen erg plotseling verkocht en moest ik van de ene op de andere dag afscheid van hem nemen. Ik hoop dat je nog ergens informatie over hem kunt achterhalen.

groetjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 11:05 



 
Profiel   

Hij is ingeslapen doordat hij verschillende tumoren had.
Als je zijn naam hier op bokt zoekt,kom je bij zijn laatste eigenaresse/verzorgster
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 16:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen