Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[PG]Paard Hollandsche Manege, White Side, witte merrie

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik reed 3 รก 4 jaar geleden bij de Hollandsche Manege. Ik ging daar weg ivm verhuizing (en zocht een plek waar ze lekker naar buiten konden) en ben sindsdien ook nooit meer langsgegaan.

Nog steeds is me een paard van daar bijgebleven. Ze heette 'White Side', een witte merrie. (Ik heb helaas geen foto bij de hand.)
Ze is ooit geblesseerd geweesd en kan daardoor geen hele scherpe bochten maken -voltes mogen niet te klein worden voor haar.

Ze was niet altijd even aardig naar mensen toe, maar toen ik regelmatig op haar ging lessen kwam ik erachter hoe je met haar om moest gaan.

Mocht iemand weten over welk paard ik het heb, staat ze daar nog steeds en hoe is het met haar?



Laatst bijgewerkt door C_arola op 25-03-21 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast naar de regels

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 03:16 



 
Profiel   

Hallo SanPower,
Ik rijd op de Hollandsche manege en heb ik White Side gekend. Ze was de buurvrouw van mijn lieveling op de manege en wat een leukerd was ze.
Ik heb helaas slechte nieuws over haar, ze is ingeslapen, omdat ze helaas te veel pijn had om door te kunnen leven. Op haar laatste dag hebben een aantal meisjes die haar ook leuk vonden haar manen geknipt om nog een pluk van White Side over te kunnen houden. Ze was met veel liefde de trailer opgegaan naar de dierenarts om haar in te laten slapen. Sorry voor dit hele slechte nieuws :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 13:54 



 
Profiel   

kiki___s schreef
Hallo SanPower,
Ik rijd op de Hollandsche manege en heb ik White Side gekend. Ze was de buurvrouw van mijn lieveling op de manege en wat een leukerd was ze.
Ik heb helaas slechte nieuws over haar, ze is ingeslapen, omdat ze helaas te veel pijn had om door te kunnen leven. Op haar laatste dag hebben een aantal meisjes die haar ook leuk vonden haar manen geknipt om nog een pluk van White Side over te kunnen houden. Ze was met veel liefde de trailer opgegaan naar de dierenarts om haar in te laten slapen. Sorry voor dit hele slechte nieuws :(


Hey Kiki!

Ah, wat een naar bericht. Ik was er eerlijk gezegd al bang voor dat ze we niet meer stond, aangezien ze nooit helemaal 100% goed liep. Wel bedankt voor de info! Ik vond haar geweldig, maar het is misschien wel beter zo! :( Weet jij toevallig hoe oud ze uiteindelijk is geworden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 14:06 



 
Profiel   

Heel erg jammer dat het zo is afgelopen met haar :( Ik hoop ook dat dit de juiste keuze was voor haar! White Side was niet heel erg oud, dus ik schat rond 10-11 jaar.... Ik had nog een knhs paarden zoeker gebruikt om te kijken als ik haar leeftijd kon vinden maar ze stond er helaas niet in :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 14:16 



 
Profiel   

kiki___s schreef
Heel erg jammer dat het zo is afgelopen met haar :( Ik hoop ook dat dit de juiste keuze was voor haar! White Side was niet heel erg oud, dus ik schat rond 10-11 jaar.... Ik had nog een knhs paarden zoeker gebruikt om te kijken als ik haar leeftijd kon vinden maar ze stond er helaas niet in :(


Weet je ook wanneer dit precies is gebeurd Kiki? Ik voel me nu best wel schuldig dat ik nooit meer langs haar ben geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 02:55 



 
Profiel   

9 november 2019 was het :( Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! Het gebeurde best plotseling dat ze slechter dan normaal ging lopen, dus daar kan jij ook helemaal niks aan doen. Ze werd naar mijn herinnering opeens heel erg stout in de lessen om te laten zien dat ze echt niet meer wilde lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 10:38 



 
Profiel   

Ik plaats hier een slotje voor het overzicht. Contact kan via pb gaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 11:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen