Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Losloopend Belgisch trekpaard gezien, Haagt

 
Profiel   

Hallo

Vandaag heb ik, terwijl ik aan het wandelen was, rond 11-12 uur een loslopend Belgisch trekpaard gezien (ik ben redelijk overtuigt dat het een Belgisch trekpaard is, maar natuurlijk kan ik het altijd fout hebben). Ik ben uiteindelijk weer verder gelopen, want ik kon moeilijk voor altijd bij dat paard blijven.

Trouwens dit is mijn eerste topic op bokt, dus als ik iets fout doe, dan zou het erg waardeert worden als iemand dat even meldt in de reacties. :)

omdat ik niet weet hoe je hier een foto moet plaatsen, is hier een linkje, waar de foto's staan.
https://imgur.com/a/ZYr8ZhW

extra info:
-geen staart
-bruin, roan(?),grijze maanen, vier donkere (grijs en zwarte) benen met veel behang
-blauw (wel een beetje vuil, maar oorspronkelijk is het blauw volgens ons) hooi touwtje rond de nek geknoopt
-het geslacht weet ik niet. Het paard leek redelijk nerveus dus ben ik niet enorm dicht gekomen, want ik wou natuurlijk niet dat ik hem/haar wegjaag. :)
-Locatie: Belgiƫ, Haagt (in de provincie Vlaams-Brabant) meer info over waar precies zeg ik liever pas(als dat mag) als ik de mogelijke eigenaar hoor in de reacties/in pb.

Kennen jullie dit paard/de eigenaar toevallig? Of zijn jullie het mogelijk zelf?

PS: ik heb dyslexie en het kan zijn dat er veel spellingsfouten staan, alvast mijn excuses daarvoor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 16:47 



 
Profiel   

ik zou een dierenarts of dierenbescherming inlichten. die kunnen controleren op een chip.
en dat is ook waar de eigenaar navraag zal doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 16:58 



 

Je hebt de politie toch gebeld hoop ik. Wat zeiden zij? Zijn ze niet ter plaatse gekomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 17:07 



 
Profiel   

Ja we hebben de politie ingelicht, ze zijn het trekpaard even gaan zoeken maar vonden hem niet meer. Daarna heb ik niks meer van hun gehoord, dus ik gok dat ze bezig zijn met andere dingen :? (en misschien is het paardje al terecht :? , maar dit weet ik dus niet. - Ik heb een topic geopend op bokt omdat ik denk dat de kans groot is dat de eigenaar op bokt zal zoeken, als die het paard nog niet heeft teruggevonden :) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 14:13 



 
Profiel   

Volgende x bij het paard blijven tot de politie er is. Als zo een paard op hol slaat en in een auto komt dan is iedereen verder van huis...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 14:24 



 
Profiel   

Rennie89 schreef
Volgende x bij het paard blijven tot de politie er is. Als zo een paard op hol slaat en in een auto komt dan is iedereen verder van huis...

Klopt, bedankt oor de tip. Zo ver dacht ik simpelweg niet na, maar als dat nog een keur gebeurt zal ik dat zeker doen. (trouwens ik ben zelf naar het polietie bureau gestapt, maar oke dat doet er nu niet aan toe) :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 15:10 



 
Profiel   

Hier een slotje voor het overzicht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 10:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen