Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[PG]uzty de vive, Franse draver. (België)

 
Profiel   

[ img ]


[ img ]

Ik ben opzoek naar onze oude draver uzty de vive.
Hij is in 2019 verkocht aan mensen in België. Helaas krijg ik met deze mensen geen contact meer. Dus hun vragen is geen optie. Maar deze mensen hebben uzty verkocht. We denken dat hij in België is gebleven.

Wij hebben geen intentie om hem terug te kopen of op te zoeken. Wij zouden wel graag in contact komen met de nieuwe eigenaren zodat we weten hoe het met hem gaat.

Uzty de vive,
Franse draver
Geboren 12-05-2008
Chipnummer hebben we van hem maar helaas heeft dit niks opgeleverd.



Laatst bijgewerkt door C_arola op 14-04-21 11:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Titel aangepast naar de regels

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 15:13 



 
Profiel   

Heb je ook op horseid.be gekeken? Want in principe moet elk paard in Belgie daar geregistreerd staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 15:21 



 
Profiel   

[ img ]


Ja hebben we gekeken daar komt alleen dit uit. (Afbeelding)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 15:24 



 
Profiel   

Ik heb ook even ingelogd maar kan nergens vermelding van eigenaar vinden. Ik krijg ook niet meer te zien dan jij.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 15:34 



 
Profiel   

petra8 schreef
Ik heb ook even ingelogd maar kan nergens vermelding van eigenaar vinden. Ik krijg ook niet meer te zien dan jij.....


Wij kunnen dus helaas ook niet meer vinden dan dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 15:37 



 
Profiel   

En deze dame al gevraagd? https://www.facebook.com/32404562109479 ... 299463944/

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 16:44 



 
Profiel   

Blackberry28 schreef


De vrouw die dit geplaatst heeft bezit een paardensportzaak. Degene die er in getaged is, is degene die hem van ons heeft gekocht en hem nu zelf ook niet meer heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 16:47 



 
Profiel   

Dravers2210 schreef
Blackberry28 schreef


De vrouw die dit geplaatst heeft bezit een paardensportzaak. .


Dat snap ik uiteraard ook >;) , ik bedoelde die Patricia.

In je berichtje staat dat je geen contact kunt krijgen met diegene die hem in 2019 heeft gekocht, dus aangezien dit bericht uit 2020 was. Misschien iets duidelijker zijn in je bericht vanaf wanneer je het spoor kwijt bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 16:55 



 
Profiel   

De vrouw die dit geplaatst heeft bezit een paardensportzaak. .[/quote]

Dat snap ik uiteraard ook >;) , ik bedoelde die Patricia.

In je berichtje staat dat je geen contact kunt krijgen met diegene die hem in 2019 heeft gekocht, dus aangezien dit bericht uit 2020 was. Misschien iets duidelijker zijn in je bericht vanaf wanneer je het spoor kwijt bent.[/quote]

Ik heb het over degene die getaged is ( dus Patricia) ik kan geen contact opnemen omdat ik haar eerlijk mijn mening heb gegeven dat ze meerdere malen op hem ging rijden terwijl hij kreupel liep. Ik heb hem verkocht aan hun als weidemaatje zijnde. Ik heb haar het advies gegeven eerst een check te doen bij de dierenarts voordat ze het rijden zou gaan oppakken omdat hij bij ons op rust stond. Dit werd genegeerd en nu was het paard gevaarlijk en niet beleerd. Dus vanaf dat moment is alles naar ons geblokkeerd. Ik reageer niet met naam omdat het volgens de regels niet zomaar mag dus vandaar dat ik geen namen heb genoemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 16:59 



 
Profiel   

Misschien een melding doen op FB pagina 'bokt be reunited'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 12:26 



 
Profiel   

[ img ]
Hallo, ik heb Uzty 2 maand geleden gekocht. Je mag gerust contact opnemen met mij. Hij staat nog steeds in België en het gaat heel goed met hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 18:31 



 
Profiel   

Giitte schreef
[ [url=m/7d8maQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hallo, ik heb Uzty 2 maand geleden gekocht. Je mag gerust contact opnemen met mij. Hij staat nog steeds in België en het gaat heel goed met hem!



Wat super om te horen. Gelukkig heb je dit bericht gezien want we hebben op geen enkele manier kunnen achterhalen waar hij heen is gegaan. Is het mogelijk contact te hebben via Facebook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 18:48 



 
Profiel   

Aangezien hij is gevonden plaats ik hier een slotje. Verder contact kan privé gaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen