[EG/PG] Paarden uit Valdefuentes/Cáceres, Spanje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annerosa22
Berichten: 59
Geregistreerd: 19-08-20
Woonplaats: Rotterdam

[EG/PG] Paarden uit Valdefuentes/Cáceres, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-21 17:34

Hoi allemaal,
Dit is waarschijnlijk zoeken naar een speld in de hooiberg, maar ben toch benieuwd. Sinds 2019 heb ik een Spanjaard. In zijn paspoort staat dat hij uit Valdefuentes komt met een specifiek adres uit het dorp erbij. Nu ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die paarden uit deze omgeving hebben en mij meer kunnen vertellen over de omgeving, de mensen daar en bijv. hoe ze rijden en harnachement. Het lijkt mij interessant om meer over zijn verleden te weten te komen. Wellicht kent iemand zelfs paardeneigenaren daar of heeft iemand meer informatie over het paard dat zij hebben uit deze omgeving?

Ik heb inmiddels contact gehad met enkele rijscholen in de omgeving, maar hier was mijn paard niet bekend. De naam van de persoon die in zijn paspoort stond kan ik niet online vinden en ook via enkele mogelijke contacten die ik via Instagram heb gevonden, heb ik nog niets bruikbaars gekregen. Het lijkt mij leuk om meer te weten te komen over hem aangezien hij al 13/14 was toen ik hem kreeg en hij nog wel wat eigenaardige manieren van doen heeft. Wellicht heeft iemand wel gewoon meer informatie over deze omgeving/streek zelf? Via Instagram lijkt het vooral alsof hij bij zigeuners vandaan komt. Het lijkt mij bovendien ook goed/interessant om te weten hoe en met wat hij voorheen is gereden.

Hoop dat iemand mij mischien nog ergens mee zou kunnen helpen! :)

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: [EG/PG] Paarden uit Valdefuentes/Cáceres, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 11:22

Mijn ouders wonen letterlijk 2 dorpen verderop (Arroyomolinos), dus stuur me gerust een berichtje voor meer informatie over de streek, ik kom er jaarlijks.