Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[EG]Quispel (Witte) merrie geb 2000 manege Schildknecht

 
Profiel   

Hey allemaal, ik ben opzoek naar meer info over het verleden van mijn pony. Haar officiële naam is Quispel en ze zou geboren zijn in het jaar 2000 bij Manege Schildknecht. Ze heeft normaal tussen 2000 en 2012 op Manege Schildknecht te Eemnes gestaan. In haar paspoort staat heel weinig info over haar. Ik ben heel benieuw of er nog mensen zijn die oude foto’s en filmpjes van haar hebben en ik hoop dat ik iemand kan vinden die mij haar exacte geboortedatum kan vertellen. Ik vraag me ook af of ze ooit een veulen heeft gehad. Ik heb haar sinds juni 2020, daarvoor heeft ook nog op een aantal andere plekken in België (Antwerpen) gestaan. Ik weet dat ze op die plaatsen verschillende namen heeft gehad: Witte, Spikkel en Kwispel. Foto’s en filmpjes van 2012-2020 zijn ook altijd welkom! Ze staat nu bij mij in België en ik noem haar gewoon Witte :)) Als er mensen zijn die me kunnen helpen, laat het me dan zeker weten!



Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 02-05-21 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast voor OV

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 09:34 



 
Profiel   

Het topic gaat naar Opsporing verzocht, de titel is aangepast aan de regels daar:

F-AM -> OV
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 14:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen