[PG] Casper, zwarte Shetlander ruin, Van Horne Hoeve

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anananda
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-04-21

[PG] Casper, zwarte Shetlander ruin, Van Horne Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-21 00:07

Hoi,

Is er hier iemand die iets weet over/foto's heeft van Casper van Van Horne Hoeve? Hij schijnt daar nu niet meer te staan. Ik dacht eerst dat het om Anky ging, een andere zwarte shetlander, vandaar een eerdere post, maar ik heb zojuist contact opgenomen via Facebook met de manege zelf en ik kreeg als antwoord dat het waarschijnlijk Casper was op de foto. Nou las ik in een post uit 2001 dat hij een shetlander is en dat hij daar inderdaad stond. Kan iemand mij verder helpen?

Jenn_a
Berichten: 3
Geregistreerd: 02-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 00:33

Je kan mischien zoeken op manege hippotel zo heeft het ook wel eens geheten . Ik heb geen fotos van casper, succes met zoeken ! :)

Anananda
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 00:46

Jenn_a schreef:
Je kan mischien zoeken op manege hippotel zo heeft het ook wel eens geheten . Ik heb geen fotos van casper, succes met zoeken ! :)


Bedankt, ik zal er naar kijken!

Anananda
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-21 00:21

Jenn_a schreef:
Je kan mischien zoeken op manege hippotel zo heeft het ook wel eens geheten . Ik heb geen fotos van casper, succes met zoeken ! :)


Ik heb nog twee foto's gevonden, super bedankt! Ik denk dat hij er in 2015 nog stond, zou dat kunnen?

Jenn_a
Berichten: 3
Geregistreerd: 02-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 09:52

Anananda schreef:
Jenn_a schreef:
Je kan mischien zoeken op manege hippotel zo heeft het ook wel eens geheten . Ik heb geen fotos van casper, succes met zoeken ! :)


Ik heb nog twee foto's gevonden, super bedankt! Ik denk dat hij er in 2015 nog stond, zou dat kunnen?


O dat weet ik niet dan was ie al best oud denk ik. Maar fijn dat je nog meer fotos hebt :)

Anananda
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-21 08:14

Update: Ik heb via de oude websites en via Facebook nog een hoop foto's gevonden! Hier zijn ze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus als iemand anders nog foto's zoekt van Casper van de Van Horne Hoeve of Manege Hippotel, hier zijn een paar! Bedankt voor alle hulp!