Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[PG]Nog altijd vermist Shetlander Spetter

 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Nog altijd vermist en niet gevonden mijn getolen shetlander spetter ik blijf zoeken en hoop dat mensen dit bericht zullen gaan delen ik moet hem terug vinden mijn lieverd de zwart bonte is spetter tevens is hij gehipt en heeft een lip tatoeage en heb ik zijn paspoort en stamboom papieren politie doe nietsmet de aangifte ik blijf zoeken de pony stond in leersem op het weiland met nog een shetlander deze is niet gestolen is is dus bewuste actie geweest om spetter weg te halen please mense deel dit bericht aub!!!!
[ img ]



Laatst bijgewerkt door C_arola op 25-06-21 23:28, in het totaal 3 keer bewerkt

Titel aangepast naar de regels

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:21 



 
Profiel   

Wat een vreselijke situatie. Zou dit vooral veel op Fb delen op paarden pagina’s en echt duidelijke foto’s erbij zetten want hieruit kan je niks opmaken helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:22 



 
Profiel   

Ik wist niet dat er 2 shetlanders gestolen waren in Leersum.

Heb je meer info, wanneer bijvoorbeeld en betere foto's zijn toch ook wel een pre voor herkenning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:23 



 
Profiel   

Is er maar 1 staat toch zwartbonte

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:28 



 
Profiel   

Is er maar 1 staat toch zwartbonte of heb ik dat er niet bijgezet hij heeft ook een lip tatoeage en is gechipt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:30 



 
Profiel   

Als je serieus genomen wilt worden dan maak je een net berichtje met sinds wanneer je shetlander verdwenen is en plaats je goede foto's van opzij en van voren.

Welke stappen heb je ondernomen, waar heb je gezocht, ruzie met vorige eigenaar enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:31 



 
Profiel   

Geen idee hoe oud je bent.
Maar je profiel zal neem ik aan niet kloppen.

Laat 1 van je ouders een duidelijk bericht maken.
Met een goede omschrijving van de pony.
Plaats en tijd van vermissing.
Andere bijzonderheden die er misschien zijn; poort open, draad kapot, bandensporen, familieproblemen??

En heb je alle sloten rondom het weiland al goed gecontroleerd?

Heel veel succes met het zoeken naar je pony :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:37 



 
Profiel   

Wat een aanvallende berichten jammer zeg helaas zijn de fotos het enige wat ik nog heb aangezien de andere telefoon kapot is en deze fotos nog het laaste was wat ik terug kon halen daarbij ben ik 38 en klopt mijn profiel wel maar ik begrijp dat ik hier dus niet met mijn verhaal hoef aan te komen ik zal verder gaan kijken waar ik wel welkom ben met mijn verhaal in ieder geval bedankt voor de adviezen en reacties

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:48 



 
Profiel   

Jammer dat je het als aanvallend ziet, maar het is eerder als behulpzaam bedoeld.

Helaas is de informatie die je nu geeft niet gemakkelijk voor mensen om te zoeken.
Er zijn zoveel zwart bonte shetjes.

Nogmaals succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:50 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Jammer dat je het als aanvallend ziet, maar het is eerder als behulpzaam bedoeld.

Helaas is de informatie die je nu geeft niet gemakkelijk voor mensen om te zoeken.
Er zijn zoveel zwart bonte shetjes.

Nogmaals succes.



Ik begrijp wat je bedoelt ind heelveel zwart bonte shetjes maar ik kan niks met zijn chip en lip tatoeage doen ben ik dan bang

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:52 



 
Profiel   

Je kunt gerust je verhaal hier kwijt, maar neem even de moeite om zoveel mogelijk informatie zo duidelijk mogelijk op te schrijven.
Een verhaal zonder leestekens is onprettig om te lezen. Misschien dat men zich daaraan stoort en dit een reden is om te twijfelen aan je leeftijd.
Iig veel succes met je zoektocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:52 



 
Profiel   

Dribbel1983 schreef
Wat een aanvallende berichten jammer zeg helaas zijn de fotos het enige wat ik nog heb aangezien de andere telefoon kapot is en deze fotos nog het laaste was wat ik terug kon halen daarbij ben ik 38 en klopt mijn profiel wel maar ik begrijp dat ik hier dus niet met mijn verhaal hoef aan te komen ik zal verder gaan kijken waar ik wel welkom ben met mijn verhaal in ieder geval bedankt voor de adviezen en reacties



Hoe oud is je pony.
Hoelang heb je de pony.
Wat is de stamboomnaam, welke naam staat er in het paspoort.
Waar is hij gestolen.
Zijn er bijzonderheden omtrent het stelen, heb je in de dagen ervoor iets verdachts gezien.
Wanneer is hij vernist geraakt.
Heb je problemen met betalen of met de vorige eigenaar.

Maak er een duidelijk verhaal anders kunnen we er niks mee.

En heb je echt geen normale foto's? Staat er niks op facebook of instagram?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 20:03 



 
Profiel   

Zijn de sloten in de buurt erg goed nagekeken, helaas blijkt vaak een "gestolen" shet/pony/paard ergens verdronken in een sloot te liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 20:35 



 
Profiel   

Wanneer hebben jullie Spetter voor het laatst gezien ? En sinds wanneer weet je dat hij vermist is ?

Ik denk nl. ook even aan de storm in Leersum van 18 juni. Mijn paarden staan daar ook.
Bij ons in de wei hing er met de storm een tussenomheining enigzins los (is mijn paard waarschijnlijk in paniek doorheen gegaan maar stond gelukkig nog in zijn eigen wei) maar pas een paar dagen later zagen we dat er een ander paaltje ook half om was.

Dus misschien toch ontsnapt ? En heb je anders ideeën waarom alleen hij meegenomen zou zijn ?
Succes met de zoektocht en ik kijk naar hem uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 10:33 



 
Profiel   

Als je op facebook zit, kan je wellicht ook contact opnemen met equitrans. (Ze spreken ook Nederlands). Zij verzamelen dit soort dingen min of meer. Gezien het in sommige regio's in Duitsland nogal speelt vermissing/mishandeling en vreemde mensen die paarden observeren, nachtelijke bezoekjes bij stallen e.d.). Misschien past jouw vermissing in het rijtje maar daar is idd ook wel meer info voor nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 11:14 



 
Profiel   

heb je pb gestuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 12:03 



 
Profiel   

Aangezien je het hebt over lip tatoeage, dat mag al niet meer sinds 1988 dus hij is oud. Minstens 33 en op de vraag of alles goed nagezocht is, vooral sloten ga je niet in. En die shet lijkt zeker geen 33 op de foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 12:11 



 
Profiel   

bigone schreef
Aangezien je het hebt over lip tatoeage, dat mag al niet meer sinds 1988 dus hij is oud. Minstens 33 en op de vraag of alles goed nagezocht is, vooral sloten ga je niet in. En die shet lijkt zeker geen 33 op de foto.


Kan het geen verwonding aan de Lip zijn? Maar voordat mensen echt kunnen helpen, hebben we meer info nodig.
Heb je de politie al ingeschakeld? Of de dierenpolitie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 15:49 



 
Profiel   

Dribbel1983 schreef
Wat een aanvallende berichten jammer zeg helaas zijn de fotos het enige wat ik nog heb aangezien de andere telefoon kapot is en deze fotos nog het laaste was wat ik terug kon halen daarbij ben ik 38 en klopt mijn profiel wel maar ik begrijp dat ik hier dus niet met mijn verhaal hoef aan te komen ik zal verder gaan kijken waar ik wel welkom ben met mijn verhaal in ieder geval bedankt voor de adviezen en reacties

Misschien een beter verhaal schrijven met punten, komma's en hoofdletters. Best kans dat je dan wel serieus genomen wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 16:01 



 
Profiel   

Onali schreef
Dribbel1983 schreef
Wat een aanvallende berichten jammer zeg helaas zijn de fotos het enige wat ik nog heb aangezien de andere telefoon kapot is en deze fotos nog het laaste was wat ik terug kon halen daarbij ben ik 38 en klopt mijn profiel wel maar ik begrijp dat ik hier dus niet met mijn verhaal hoef aan te komen ik zal verder gaan kijken waar ik wel welkom ben met mijn verhaal in ieder geval bedankt voor de adviezen en reacties



Hoe oud is je pony.
Hoelang heb je de pony.
Wat is de stamboomnaam, welke naam staat er in het paspoort.
Waar is hij gestolen.
Zijn er bijzonderheden omtrent het stelen, heb je in de dagen ervoor iets verdachts gezien.
Wanneer is hij vermist geraakt.
Heb je problemen met betalen of met de vorige eigenaar.

Maak er een duidelijk verhaal anders kunnen we er niks mee.

En heb je echt geen normale foto's? Staat er niks op facebook of instagram?


Als je dit bovenstaande rijtje beantwoord dan heb je een duidelijker verhaal.
Kan je gewoon kopieren en je antwoordt er achter zetten. Hoe duidelijker je verhaal hoe groter de kans dat je maatje gevonden wordt.
Zou er niet aan moeten denken dat je pony gestolen is en je niet weet waar hij is.
Heel veel sterkte en succes met je zoektocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 16:05 



 
Profiel   

bigone schreef
Aangezien je het hebt over lip tatoeage, dat mag al niet meer sinds 1988 dus hij is oud. Minstens 33 en op de vraag of alles goed nagezocht is, vooral sloten ga je niet in. En die shet lijkt zeker geen 33 op de foto.

Mijn shet heeft er ook 1 en is 28

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 16:14 



 
Profiel   

Napie schreef
bigone schreef
Aangezien je het hebt over lip tatoeage, dat mag al niet meer sinds 1988 dus hij is oud. Minstens 33 en op de vraag of alles goed nagezocht is, vooral sloten ga je niet in. En die shet lijkt zeker geen 33 op de foto.

Mijn shet heeft er ook 1 en is 28

Officieel is het gewoon verboden sinds ‘88

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 16:15 



 
Profiel   

bigone schreef
Napie schreef

Mijn shet heeft er ook 1 en is 28

Officieel is het gewoon verboden sinds ‘88[/quote]

er zijn altijd mensen die dingen voor elkaar weten te krijgen, helaas :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 16:16 



 
Profiel   

pillow schreef
Dribbel1983 schreef
Wat een aanvallende berichten jammer zeg helaas zijn de fotos het enige wat ik nog heb aangezien de andere telefoon kapot is en deze fotos nog het laaste was wat ik terug kon halen daarbij ben ik 38 en klopt mijn profiel wel maar ik begrijp dat ik hier dus niet met mijn verhaal hoef aan te komen ik zal verder gaan kijken waar ik wel welkom ben met mijn verhaal in ieder geval bedankt voor de adviezen en reacties

Misschien een beter verhaal schrijven met punten, komma's en hoofdletters. Best kans dat je dan wel serieus genomen wordt.


We hoeven niet allemaal gestudeerd te hebben om een topic te mogen openen hè.

Ts als je de vragen kunt beantwoorden van de mensen die om verduidelijking vragen, kom je vast verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 19:01 



 
Profiel   

bigone schreef
Aangezien je het hebt over lip tatoeage, dat mag al niet meer sinds 1988 dus hij is oud. Minstens 33 en op de vraag of alles goed nagezocht is, vooral sloten ga je niet in. En die shet lijkt zeker geen 33 op de foto.

Mijn shetlander is van 2000 en ook gekocht met een lip tattoo
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 19:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen