Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[PG] Merel, staat/stond bij de Huif in Lelystad, merrie

 
Profiel   

Ik weet niet zeker of er een betere plek is om dit te vragen, maar niet geschoten is altijd mis!

Een paar jaar geleden (eind 2015) heb ik bij een kinderfeestje van een klasgenoot bij de Huif op een paard gereden. Ik weet niet meer welk paard het was, maar ik heb alles wat ik nog weet aan mijn moeder doorgegeven die het weer aan een collega van haar heeft gevraagd. Die collega zei dat het misschien om Merel ging. Nu vroeg ik me af of iemand wat meer weet over Merel en misschien nog foto's heeft? En of het inderdaad waarschijnlijk Merel is of een ander paard.

Hier zijn de belangrijke details:

Het was een boerderijfeest eind 2015
We mochten allemaal een rondje stappen, we werden begeleid met een halstertouw, het paard ging onbedoeld een stukje in draf

Hier nog wat onbelangrijke details:

Eind november begin december 2015 (vermoed ik)
Rondleiding over de boerderij
Twee paarden poetsen
We waren er met vijf (?) mensen, in ieder geval oneven aantal
Paard had zijn hoef op rust
Er was een appelschimmel met een scheve sneb en een scheve neus
We hadden eerst warme chocolademelk en volgens mij ook cake
Ik was 11 of 12
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 18:55 



 
Profiel   

Anananda schreef
Ik weet niet zeker of er een betere plek is om dit te vragen, maar niet geschoten is altijd mis!

Een paar jaar geleden (eind 2015) heb ik bij een kinderfeestje van een klasgenoot bij de Huif op een paard gereden. Ik weet niet meer welk paard het was, maar ik heb alles wat ik nog weet aan mijn moeder doorgegeven die het weer aan een collega van haar heeft gevraagd. Die collega zei dat het misschien om Merel ging. Nu vroeg ik me af of iemand wat meer weet over Merel en misschien nog foto's heeft? En of het inderdaad waarschijnlijk Merel is of een ander paard.

Hier zijn de belangrijke details:

Het was een boerderijfeest eind 2015
We mochten allemaal een rondje stappen, we werden begeleid met een halstertouw, het paard ging onbedoeld een stukje in draf

Hier nog wat onbelangrijke details:

Eind november begin december 2015 (vermoed ik)
Rondleiding over de boerderij
Twee paarden poetsen
We waren er met vijf (?) mensen, in ieder geval oneven aantal
Paard had zijn hoef op rust
Er was een appelschimmel met een scheve sneb en een scheve neus
We hadden eerst warme chocolademelk en volgens mij ook cake
Ik was 11 of 12


Oeps, ben zo slim geweest om eind 2015 bij onbelangrijke details te zetten terwijl het er al stond. Ik weet niet hoeveel paarden er in 2015 stonden, dus het is wel belangrijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 20:22 



 
Profiel   

Anananda schreef
Anananda schreef
Ik weet niet zeker of er een betere plek is om dit te vragen, maar niet geschoten is altijd mis!

Een paar jaar geleden (eind 2015) heb ik bij een kinderfeestje van een klasgenoot bij de Huif op een paard gereden. Ik weet niet meer welk paard het was, maar ik heb alles wat ik nog weet aan mijn moeder doorgegeven die het weer aan een collega van haar heeft gevraagd. Die collega zei dat het misschien om Merel ging. Nu vroeg ik me af of iemand wat meer weet over Merel en misschien nog foto's heeft? En of het inderdaad waarschijnlijk Merel is of een ander paard.

Hier zijn de belangrijke details:

Het was een boerderijfeest eind 2015
We mochten allemaal een rondje stappen, we werden begeleid met een halstertouw, het paard ging onbedoeld een stukje in draf

Hier nog wat onbelangrijke details:

Eind november begin december 2015 (vermoed ik)
Rondleiding over de boerderij
Twee paarden poetsen
We waren er met vijf (?) mensen, in ieder geval oneven aantal
Paard had zijn hoef op rust
Er was een appelschimmel met een scheve sneb en een scheve neus
We hadden eerst warme chocolademelk en volgens mij ook cake
Ik was 11 of 12


Oeps, ben zo slim geweest om eind 2015 bij onbelangrijke details te zetten terwijl het er al stond. Ik weet niet hoeveel paarden er in 2015 stonden, dus het is wel belangrijk


Update: Merel staat er nog! Ik ga binnenkort naar haar toe. Ze is bijna 28 en half Fjord en deels Arabier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 00:46 



 
Profiel   

Update! Ik ben nog niet bij Merel geweest, maar ik heb meer foto's gevonden via oude topics en heel veel informatie over haar veulens en ook wat foto's. Merel heeft (minstens) twee veulens gehad met de Andalusiƫr Taco-Taco II, Storm is daar een van en de andere heet Mistico ofwel Misty. Ik heb contact opgenomen met de eigenaar van Taco (Taco is inmiddels overleden) en ik heb hem opgezocht in het PRE stamboek. Helaas heeft dat niet veel geholpen. Ik heb de huidige eigenaar van Storm gevonden en zij had nog een foto van Storm en Merel!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 16:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen