Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

, en

 
Profiel   

Beste lezers, ik ben op zoek naar een 21 jarige donkerbruine Connemararuin van 140cm hoog met als naam Miracle van de Kiboets. Op zijn paspoort staat de naam H.L.M. Verhoeven als eigenaar vermeld. Dit is nooit aangepast volgens het Connemarastamboek. Wie is zijn huidige eigenaar, en zou deze hem wellicht willen verkopen?
Hopelijk lukt het langs deze weg hem te traceren. Graag hoor ik of iemand iets weet. Ik ben erg benieuwd naar reacties!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 22:29 



 
Profiel   

janoonk schreef
Beste lezers, ik ben op zoek naar een 21 jarige donkerbruine Connemararuin van 140cm hoog met als naam Miracle van de Kiboets. Op zijn paspoort staat de naam H.L.M. Verhoeven als eigenaar vermeld. Dit is nooit aangepast volgens het Connemarastamboek. Wie is zijn huidige eigenaar, en zou deze hem wellicht willen verkopen?
Hopelijk lukt het langs deze weg hem te traceren. Graag hoor ik of iemand iets weet. Ik ben erg benieuwd naar reacties!

Als ik jou was zou ik je topic titel even aanpassen, voordat je topic wordt gesloten omdat het niet aan de regels voldoet.
Dit zijn de richtlijnen


Richtlijnen voor het openen van een topic
- Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. De tag [Gestolen] of de tag [Vermist].
- Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.
* [Gestolen] : Speedy 9- jarige bruine merrie.
* [Vermist] : Juanita, 12 jarige voskleurige welsh pony.
- Zorg ernaast voor dat je zo duidelijk mogelijk je gegevens opschrijft van wat je al weet en wat je vermoedt. Foto's of mogelijke handelaren waar het dier geweest kan zijn kan je ook aangeven. Denk eraan, hoe duidelijker je topic, hoe meer kans van slagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 22:37 



 
Profiel   

Ik heb geen info voor je, maar misschien is het handig de titel van je topic aan te passen naar de naam van je paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 22:38 



 
Profiel   

fleurtjeuh schreef
janoonk schreef
Beste lezers, ik ben op zoek naar een 21 jarige donkerbruine Connemararuin van 140cm hoog met als naam Miracle van de Kiboets. Op zijn paspoort staat de naam H.L.M. Verhoeven als eigenaar vermeld. Dit is nooit aangepast volgens het Connemarastamboek. Wie is zijn huidige eigenaar, en zou deze hem wellicht willen verkopen?
Hopelijk lukt het langs deze weg hem te traceren. Graag hoor ik of iemand iets weet. Ik ben erg benieuwd naar reacties!

Als ik jou was zou ik je topic titel even aanpassen, voordat je topic wordt gesloten omdat het niet aan de regels voldoet.
Dit zijn de richtlijnen


Richtlijnen voor het openen van een topic
- Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. De tag [Gestolen] of de tag [Vermist].
- Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.
* [Gestolen] : Speedy 9- jarige bruine merrie.
* [Vermist] : Juanita, 12 jarige voskleurige welsh pony.
- Zorg ernaast voor dat je zo duidelijk mogelijk je gegevens opschrijft van wat je al weet en wat je vermoedt. Foto's of mogelijke handelaren waar het dier geweest kan zijn kan je ook aangeven. Denk eraan, hoe duidelijker je topic, hoe meer kans van slagen.


Vandaar ook dat ik je topic op dit moment sluit. Je kan via de TEM knop of door mij een bericht te sturen zorgen dat je topic wordt aangepast. Daarna kan ik het weer voor je open zetten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 11:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen