Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

[PG]Chiara van de Middenweg gezocht, Finland

 
Profiel   

Hoi!
Na vele zoekpogingen via Facebook, bokt en YouTube toch hier een balletje opgooien.

Ik heb 9 jaar geleden mijn shetlander verkocht wegens geen klik. Hele mooie pony, beleerd onder het zadel en voor de wagen. Haar exacte geboortedatum ben ik even kwijt. Dit kan ik evt later opzoeken. Als ik mijn advertentie op zoek is ze nu 12 jaar. Ik heb haar in 2016 verkocht en dat is alweer 5 jaar terug, toen was ze 7.

Chiara van de middenweg
Moeder heet Pieta van het Zesspan en vader is onbekend. Moedervader Kjar van Dekema.
97 cm groot
Verkocht naar Finland
Vos met een kol. Helaas geen foto van de kol
[ img ]
[ img ]
De rechter. Samen met vol zusje en moeder
[ img ]
Foto's voor vertrek
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Ik weet dat er echt heel veel shetlanders zijn ,ik probeer het zo goed mogelijk te beschrijven.
Ze heeft hele dikke manen. Het lijken wel dreads := Het voelde ook zeer ruw aan.

Ze is verkocht aan iemand in Nederland waarvan haar vriendin in Finland woont. Ik heb ook daadwerkelijk 2 foto's gezien in Finland met een klein meisje op haar rug. Ook stuurde ze een YouTube video , hele slechte kwaliteit waar ze wat door de bak gaan , meen te herrineren dat ze sprongen. Erg leuk om te zien. Helaas kan ik die video nergens terugvinden, waar ik echt van baal.

De Nederlander handelde/foktte minipaardjes. Het was een vrouw die haar ophaalde met een trailer voor kleine pony's. Als ik het goed herriner een donkergroene mini trailer met reclame er op. Ik meen ook te herrineren dat ze een donker gekleurde bonte mini had. Wellicht een dekhengst? Misschien herkent iemand dit, of is het misschien een bokker? Ik had contact met haar via Facebook maar ben alles kwijt, net als haar nummer.

Hulp zou fijn zijn! Hoef haar niet terug, maar misschien beeldmateriaal of een bericht dat alles goed gaat zou fijn zijn!



Laatst bijgewerkt door C_arola op 06-08-21 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast naar de regels


Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 21:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen