Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[PG]Ik zoek mijn dochter haar eerste pony.

 
Profiel   

[ img ]
Ik zoek voor mijn dochter haar eerste pony. Ze is een b/c welsh van 1.29.
Haar naam op paspoort is kimberly en vader is Wildzangs Golden mark. Haar moeder is wildzang s rosanne.
Ze is verkocht naar ter apel alleen is ze nu weer verkocht en wil de mevrouw niet zeggen waar ze naar toe is gegaan.
Mijn dochter zou heel graag willen weten hoe het met haar is.
Wie kan me helpen.



Laatst bijgewerkt door C_arola op 25-08-21 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast naar de regels

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 11:36 



 
Profiel   

Heb je er ook aan gedacht om de pony op de fb pagina paarden detective te plaatsen? Dan krijg je vaak snel respons. Ik hoop dat je Kimberley terug vindt. Ter Apel ligt ook dicht bij de duitse grens toch? Er was daar in de buurt ook een vrouw actief die al eens veroordeeld is voor het aftroggelen van pensioenpaarden en ze daarna verkopen voor de slacht maar die verhuist telkens dus ik weet niet of zij het zou kunnen zijn. Hier op Bokt is ook al wel eens over haar geschreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 05:40 



 
Profiel   

Ik heb daar ook al een oproep gedaan. Maar super bedankt voor de reactie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 10:03 



 
Profiel   

Ze is gewoon van de aard bodem verdwenen. Alsjeblieft wie weet iets

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-22 23:14 



 
Profiel   

Een lieve kinderpony gaat zomaar niet naar de slacht hoor.
Misschien op websites van maneges kijken, in bepaalde straal vanuit de handelaar.
Er is idd ook handel richting Duitsland dus misschien hebben dit maneges ook een website met foto’s van de pony’s.
Het kan ook dat ze bij een privé eigenaar staat.
misschien regelmatig haar naam googelen, misschien staat ze aangemeld op wedstrijden?
En marktplaats, in theorie zou ze nu ook fokmerrie kunnen zijn en wordt haar veulen aangeboden op marktplaats waar je de merrie op foto herkent of de afstamming.

Wat is dat toch altijd met die handelaren die geen kik geven over waar een pony gebleven is als je er naar vraagt. Wens je veel succes met zoeken, de aanhouder wint you never know.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-22 23:22 



 
Profiel   

Ik zou lid worden van wat paarden groepen op fb. Goede foto's en duidelijk verhaal plaatsen. Dan gaan mensen delen en is je bereik groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-22 00:01 



 
Profiel   

Marigold schreef
Wat is dat toch altijd met die handelaren die geen kik geven over waar een pony gebleven is als je er naar vraagt.


Ik vind dat wel logisch. Sommige eigenaren zitten er niet op te wachten en handelaren mogen simpelweg je gegevens niet zomaar doorgeven aan de vorige eigenaar. Daar zijn (gelukkig) regels voor.

Maar misschien zitten ze er wel op te wachten. Probeer het eens via verschillende social media. Inderdaad Facebook, Instagram of misschien zelfs iets plaatsen op websites zoals Marktplaats.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-22 08:31 



 
Profiel   

Was geen handelaar waar ze aan is verkocht. Particulieren. Die eerst heel leuk leuk waren. Maar na een poosje reageerden ze niet meer op mijn dochter. En nooit reactie gekregen op de vraag of mijn dochter een x mocht kijken bij haar. Toen die mensen haar verkocht hadden. Wilden ze niet zeggen waar ze heen is gegaan want wij hadden hun een slechte pony verkocht. Ze is een vos merrie dus ja. Ze liet zich niks opdragen. Dis vandaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-22 08:36 



 
Profiel   

Bovendien mag het niet. Adres gegevens van een ander -zonder diens toestemming- doorgeven.
Ik zou er niet blij mee zijn. Ineens gebeld worden door mama van Truusje. “Hoe is het met de pony, kan ik komen kijken”.

Edit: als ze niet reageren willen ze geen contact. Dat is hun goed recht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-22 08:38 



 
Profiel   

Ik heb bij nwpcs gekeken en er staat niks bij helaas
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-22 08:45 



 
Profiel   

Hallo,

Ik zie dat u opzoek bent naar Kimberly. Per toeval zie ik deze oproep staan. Ik denk dat wij de pony hebben waarnaar u opzoek bent/was. Zie namelijk dat de oproep vanuit 2021 was.

Kimberly is nu 12 jaar. Wij hebben haar inmiddels iets meer dan een jaar. Mijn dochter is er helemaal blij mee (en wij uiteraard ook)
Mocht u nog contact willen hoor ik het graag.

Groet,
MBD

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 21:48 



 

Wat leuk! <3
Ik volg dit soort topics regelmatig, super leuk als de pony dan ook weer terug gevonden word :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 22:03 



 
Profiel   

Ahh wat leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 22:09 



 
Profiel   

Ha! Wat leuk.
Goed terecht gekomen zo te zien <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 22:11 



 
Profiel   

Wat mooi dat Kimberley gevonden is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 22:12 



 
Profiel   

Jaa, hoop dat TS het gaat zien! Laatste login was vorig jaar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 22:13 



 
Profiel   

Ze is online nu.
Zo fijn dat de pony terecht is

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 22:15 



 
Profiel   

Wauw. Wat geweldig. Ik zou graag met u in contact komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 22:16 



 
Profiel   

Aaah zo leuk dit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 22:18 



 
Profiel   

Wat fijn dat ze gevonden is, ook zeker voor je dochter. <3 Soms is internet iets moois. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 22:21 



 
Profiel   

Knappe prinses. [/b]
MBD schreef
Hallo,

Ik zie dat u opzoek bent naar Kimberly. Per toeval zie ik deze oproep staan. Ik denk dat wij de pony hebben waarnaar u opzoek bent/was. Zie namelijk dat de oproep vanuit 2021 was.

Kimberly is nu 12 jaar. Wij hebben haar inmiddels iets meer dan een jaar. Mijn dochter is er helemaal blij mee (en wij uiteraard ook)
Mocht u nog contact willen hoor ik het graag.

Groet,
MBD

[ [url=m/al0H6j.jpg]Afbeelding[/url] ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-23 22:24 



 
Profiel   

Super. Gevonden. En zo te zien in goede handen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-23 06:09 



 

VuurVleugels schreef
Jaa, hoop dat TS het gaat zien! Laatste login was vorig jaar...

Zag ik ook, had via haar profiel nog mail gestuurd, ze is gelukkig al online :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-23 06:55 



 
Profiel   

Ahw mn hart!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-23 07:01 



 
Profiel   

Oh mensen wat super dank je wel. Ze mag een x komen kijken bij kim. Meisje van 18 zo blij.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-23 08:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen