Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[PG] As Bad As My Dad (QH)

 
Profiel   

Gezocht, mijn eerste en enige eigen paard, die de roepnaam 'Beer' had.

Ik kocht hem in 2006 als vijfjarige en raakte hem in 2008 alweer kwijt als indirect gevolg van een echtscheiding. Zo'n 'rug tegen de muur'-situatie, ik was (en werd) ervan overtuigd dat verkoop de enige optie was.

Ik hoorde via-via dat hij een tijdje terug wederom is verkocht. Beer is van 2001, dus zal nu 20 jaar zijn. Graag zou ik in contact komen met de huidige eigenaar :)

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 21:15 



 
Profiel   

We zijn alweer een maand verder ;)
Nog steeds zou ik graag weten wat er van die leuke jongeman is geworden :) Misschien leeft hij niet meer? Ook dat zou ik graag weten. Wie brengt me in contact? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 13:34 



 
Profiel   

Als het een Quarter is, zou ik eens bij het western deel gaan vragen en dan met volledig papier naam. Roepnamen worden vaak wel verandert.

Op facebook heb je ook wat western en quarter pagina's waar het zoeken misschien sneller gaat, omdat men int meeleest en men ook kan delen.

Er lezen wel western ruiters mee op Bokt, maar heel veel zijn hier niet echt actief, dus heb je hier echt een minder bereik dan op fb, insta etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 13:52 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/groups/528057387322863
Misschien heb je iets aan deze facebook pagina. En een openbare deelactie op facebook loont vaak ook. In mijn geval is dat laatste gelukt. Mijn eerdere merrie bleek 'dichterbij' in de vriendengroep dan gedacht!

Succes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 14:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen