Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[EG]Import paard, achtergrond vinden

 
Profiel   

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die meer informatie hebben kunnen achterhalen over een paard uit het buitenland. Er zit uiteraard een chipnummer bij, maar ik betwijfel erg of dit wel klopt. In zijn paspoort staat alleen een naam van een eigenaar (deze geeft geen gehoor op FB, als dit de juiste persoon zou zijn), een naam van een DA, het chipnummer en de omgeving waar hij vandaan zou komen (Valdefuentes, Caceres - Spanje). Bar weinig informatie dus. Ik ben niet zozeer op zoek naar specifieke informatie over het paard zelf (Macareno), maar wie weet.. Ik ben meer benieuwd of er mensen met even weinig informatie wel meer hebben kunnen vinden over hun paard. Het blijft toch een beetje knagen aan mij namelijk ;)



Laatst bijgewerkt door C_arola op 20-12-21 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast naar de regels

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 09:21 



 
Profiel   

Buitenland is altijd al lastig.
Zonder meer info (naam? Macareno, afstamming, leeftijd, stokmaat, foto) kunnen wij denk ik ook weinig voor je betekenen.
Chipnummer kun je checken op internet. De chip zelf kun je door DA of via Ali kun je voor 30 euro chipreader kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 10:35 



 
Profiel   

Hij is ongeveer 17 jaar, maar de exacte leeftijd ben ik niet helemaal zeker over. Hij is in 2019 vanuit Spanje in de omgeving Zeeland terecht gekomen. Hij is 156 cm, dus echt net een E-pony. Het chipnummer is bekend, op internet is dit ook terug te vinden omdat ik het er destijds in heb laten zetten bij het RVO. Het paspoort is pas in 2012 aangemaakt en is een kopie van het originele paspoort. Deze heb ik er zo bij gekregen toen ik hem kocht. Vanaf 2019 is hij bij mij en is dus alles sindsdien bekend bij mij, maar daarvoor is het allemaal vaag omdat hij dus op transport naar NL is gekomen in opdracht van een ander (ook niet de persoon van wie ik hem kocht). [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 10:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen