[PG] Maminka ‘94 v. Topas KWPN

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MartineP86
Berichten: 3
Geregistreerd: 10-05-23

[PG] Maminka ‘94 v. Topas KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-23 11:47

GEZOCHT: paard Maminka '94 (v. Topas)

Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een paard genaamd Maminka. Een aantal jaren ('03-'07) heb ik haar met onwijs veel plezier gereden en ze is altijd in mijn gedachten gebleven. Nu wil ik toch graag weten of ze nog leeft en/of hoe het haar vergaan is.

In 2007 is zij verkocht aan een familie Van der Veen en is zij gestald in Boornbergum. Waarschijnlijk stond zij daar met meerdere paarden.
Voor zover terug te vinden in openbare registers heeft Maminka meerdere veulens gekregen vanaf 2007 bij fokker Van der Veen; Justus (eigenaresse gevonden), Jantarus, Elisabeth Minka en Finka.
haar geschiedenis voor 2007 is bekend.

Ken je Maminka? kun je mij op weg helpen in mijn zoektocht? Laat hieronder een berichtje achter of stuur me een persoonlijk bericht.
Alvast ontzettend bedankt.

De informatieroute via de fokker van Maminka en het stamboek heb ik reeds gelopen.

Afbeelding

Afbeelding

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [PG] Maminka ‘94 v. Topas KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:01

Boornbergum is maar klein (1700 inwoners oid). Ik zou gewoon googlen op de naam en plaats (dan vind je bijv een boerenbedrijf) en daar even contact mee opnemen. Als het niet de eigenaar van de merrie is (geweest) heb je grote kans dat ze wel weten bij wie je dan wel moet zijn.

MartineP86
Berichten: 3
Geregistreerd: 10-05-23

Re: [PG] Maminka ‘94 v. Topas KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-23 13:22

Beste Gomir,
Dank voor je reactie en suggestie. Dat hebben we al geprobeerd, maar nog niet met de gewenste uitkomst.
Inmiddels heb ik een oproepje uitstaan in een BoornBergum groep op Facebook, hopelijk komt daar iets uit.
Groet Martine

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: [PG] Maminka ‘94 v. Topas KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 18:41

Ik ben geboren en getogen in Boornbergum, ik heb je vraag even uitgezet bij oude stalgenoten/kennissen die paarden hebben. Ik ken wel een van der Veen, maar dit was een oudere vrouw. Zij had meerdere Friese paarden. Weet je daar wellicht iets vanaf?

MartineP86
Berichten: 3
Geregistreerd: 10-05-23

Re: [PG] Maminka ‘94 v. Topas KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-23 17:58

Bedankt Mayflower! Ik heb je een PB gestuurd.