[EG]Foto’s ouders, broer en van haarzelf van Awina

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Awina
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-08-23

[EG]Foto’s ouders, broer en van haarzelf van Awina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-23 08:46

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Mijn naam is Petra en ik ben op zoek naar foto’s van onze merrie Awina die in 2005 geboren is bij (voorheen) stal Mestrom in Reuver… wij hebben haar nu zo’n tien jaar in ons bezit en zodra wij haar paspoort hadden, hebben wij meteen contact opgenomen met haar fokker in Reuver, zodat hij ons meer kon vertellen over haar karakter en wat voor paard wij gekocht hadden. Er zouden volgens zeggen wel nog ergens foto’s moeten zijn ook van haar ouders Cewina geboren in 1984 ( moeder) en van S’pedero geboren in 1999 (vader) en haar volle broer Zidan geboren in 2004 en wellicht heeft haar moeder Cewina nog meer nakomelingen gekregen die half broer en half zusjes van haar zouden kunnen zijn. Inmiddels heb ik online wel een paar foto’s van S’Pedero kunnen vinden en de gelijkenis tussen onze Awina en hem is verbluffend, hetzelfde kolletje bijvoorbeeld, maar ik zou zo graag ook foto’s vinden van Awina als veulentje en van haar moeder, want gek genoeg kan ik die nergens terugvinden. Ik begrijp natuurlijk dat als je paarden fokt, je echt niet van ieder veulen foto’s maakt, maar ik heb een beetje de hoop dat mensen die destijds misschien op die fokkerij werkzaam waren het leuk vonden om dat te doen en dat er zo misschien nog ergens een foto opgeslagen ligt. Ik voeg bij dit bericht een foto van Awina en hoop erop dat zij herkend word♥️
Laatst bijgewerkt door C_arola op 06-12-23 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels

Awina
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-08-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-23 09:02

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding