[PG]: Maria De Montserrat (Toto jr x Bretton Woods x Zeoliet)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

[PG]: Maria De Montserrat (Toto jr x Bretton Woods x Zeoliet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-23 14:42

Helaas heeft een facebookpost op de paardendetective me niet verder geholpen, ook hopeloos zoeken op het internet heeft me ook nog niet verder geholpen, maar misschien zijn er hier betere detectives dan ik.

Ik ben op zoek naar mijn merrie Marie. Ze is meer dan twee jaar in mijn bezit geweest, maar ik heb haar helaas moeten verkopen omdat ik niet de ervaring had om haar te rijden. Ze was een zeer sensitief paard, maar ik had heel veel moeite om emotioneel afstand van haar te nemen, aangezien ze ook het liefste paard was dat ik ooit heb leren kennen.

Wat ik weet: Ze is juli 2022 verkocht via Silent Stables, ze zeiden mij daar dat ze naar Duitsland verkocht was, maar dat bleek later niet waar te zijn. Ze is verkocht naar Nederland aan Lombardo Stables (een koper waar ik initieel nee tegen had gezegd, maar dat is dus allemaal een beetje achter mijn rug verlopen wat ik erg betreur), daar is ze in augustus terug is doorverkocht. Via KWPN kan ik zien dat ze geëxporteerd is, maar ze staat wel nog altijd geregistreerd op mijn naam. Ik vind haar naam ook niet terug op startlijsten. Ik zou gewoon heel graag willen weten waar ze is en of ze goed terecht gekomen is, gezien ik me ook ontzettend schuldig heb gevoeld over deze verkoop. Ik ben daarna ook gestopt met de paardensport.

Paspoortje:

Maria De Monserrat
Geboren op 16/04/2017
Afstamming Toto jr x Bretton Woods x Zeoliet
KWPN 528003201709700


Afbeelding
(Foto van Lombardo Stables)

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door C_arola op 06-12-23 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Re: Gezocht: Maria De Montserrat (Toto jr x Bretton Woods x Zeoliet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 14:59

Ze is in juli 2022 in elk geval nog gestart. Ik weet natuurlijk niet of jij dat nog was of na de verkoop

Rubs

Berichten: 510
Geregistreerd: 29-03-11
Woonplaats: Zaanstad

Re: [PG]: Maria De Montserrat (Toto jr x Bretton Woods x Zeoliet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 11:04

Als je zo'n band met het dier had zal je ze nooit meer vergeten. Misschien komt ze ooit weer terug op je pad, ik hoop het voor je.

Er komen best regelmatig paard-gezocht-berichtjes voorbij.
Wat ik daarbij altijd tegelijkertijd denk is, als ik zou horen dat iemand naar mijn paard op zoek zou zijn, dat ik niet zo snel zou reageren als ik die persoon niet ken. Ik weet nl. niet zeker wat er achter zit, en wil daarom niet zomaar die persoon op m'n erf.
Maar ik hoop dat jij geluk hebt, en het anders een plek kan geven.

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-23 14:34

Rubs schreef:
Als je zo'n band met het dier had zal je ze nooit meer vergeten. Misschien komt ze ooit weer terug op je pad, ik hoop het voor je.

Er komen best regelmatig paard-gezocht-berichtjes voorbij.
Wat ik daarbij altijd tegelijkertijd denk is, als ik zou horen dat iemand naar mijn paard op zoek zou zijn, dat ik niet zo snel zou reageren als ik die persoon niet ken. Ik weet nl. niet zeker wat er achter zit, en wil daarom niet zomaar die persoon op m'n erf.
Maar ik hoop dat jij geluk hebt, en het anders een plek kan geven.


Ik wil gewoon weten hoe het met haar gaat, heb geen interesse om haar terug te kopen of te bezoeken, gewoon weten dat ze goed terecht gekomen is zou fijn zijn.

Elisa2

Berichten: 37189
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [PG]: Maria De Montserrat (Toto jr x Bretton Woods x Zeoliet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 15:41

Kun je zien naar welk land ze geexporteerd is?

Bij export wordt het heel lastig..alleen als ze heel goed zou gaan scoren op wedstrijden en ze is in Europa gebleven of naar Amerika geexporteerd dan heb je nog een kleine kans dat je er wat van gaat horen.

Bananenvla

Berichten: 14
Geregistreerd: 08-12-23

Re: [PG]: Maria De Montserrat (Toto jr x Bretton Woods x Zeoliet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 23:07

Ik hoop dat het helpt dat ze in uitgelicht staat. Ik duim er voor dat ze gevonden wordt

R_Alexanderr
Berichten: 447
Geregistreerd: 17-07-13

Re: [PG]: Maria De Montserrat (Toto jr x Bretton Woods x Zeoliet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 00:54

Maria maakt het goed, ze staat in Australië.

cariena1
Berichten: 939
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 09:50

R_Alexanderr schreef:
Maria maakt het goed, ze staat in Australië.

Wat een goed nieuws wel heel ver weg

Bananenvla

Berichten: 14
Geregistreerd: 08-12-23

Re: [PG]: Maria De Montserrat (Toto jr x Bretton Woods x Zeoliet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 11:11

Wat fijn!! Heb je contact gehad ?

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-23 11:52

Bananenvla schreef:
Wat fijn!! Heb je contact gehad ?

Ik heb mijn contact gegevens doorgegeven, misschien hoor ik ooit nog iets, anders is het ook zo. Ik ben al blij om te weten waar ze is :)