[EG]D Pony Tamara vos merrie uit Hongarije

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
scordfunke
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-03-24

[EG]D Pony Tamara vos merrie uit Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 14:03

In feb 2022 heb ik bij een handelsstal een pony gekocht. Zij heet Tamara en komt uit Hongarije. Ik noem geen naam en plaats van de stal waar ik haar heb gekocht aangezien dit allemaal openbaar is. Helaas bleek al snel dat ze een tussenpeesblessure had en had zij tijdens de aankoopkeuring lokale pijnverdoving in het bloed. Verkoper biedt aan de pony terug te brengen, maar dit is geen optie. Ik heb de pony gekocht voor mijn dochtertje en zij is eraan gehecht en wij zijn ook bang dat de pony weer als gezond verkocht gaat worden. Wat mij achteraf opvalt, is dat Tamara in jan 2022 te koop werd aangeboden, terwijl zij in juni 2021 geïmporteerd werd uit Hongarije en alle paarden al verkocht waren in jan 2022 (deze handelaar had circa 10 paarden gekocht uit Hongarije). Nu vragen wij ons af, of het zo kan zijn dat Tamara al een keer eerder door hem is verkocht en is teruggebracht door de blessure. Herkent iemand zich in dit verhaal? Een vosmerrie, D pony met de naam Tamara uit Hongarije?
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 10-03-24 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast voor OV