[PG] Ringo, 6,5 jarige donkerbruine E-pony ruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
noraahlover

Berichten: 2046
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Friesland

[PG] Ringo, 6,5 jarige donkerbruine E-pony ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 20:21

Heej,

Toen ik een E-pony zocht, kwam ik bij deze pony terecht, door een hoop omstandigheden hebben we deze pony niet gekocht.. Ik was nog best jong, en het werd waarschijnlijk een paard, en er zijn wat leugens geweest enzo...maar dat doet er verder niet toe....

Het was een donkerbruine (tegen het zwarte aan) Ruin, van toen 1.56 en 3,5 jaar oud. Hij had een bles en 4 witte voeten....
Hij heette dus: Ringo......

Helaas weet ik verder geen afstamming of iets dergelijks

Dit verhaal was in 2003.....Dus hij kan nu groter zijn, en is dus nu ook ouder...
Ik hoop dat iemand dit verhaal herkent, of misschien iets weet over deze pony/paard.....

Ik hoop dat iemand met positief nieuws komt, want ik ben gewoon benieuwd hoe het met hem gaat, en waar hij nu is.......

Toen ik bij hem ben wezen kijken, stond hij in de provincie Utrecht, de plaatsnaam weet ik zo niet meer...... maar het was bij een makelaar in paarden.......

Hier de foto: (die daar bij het oude adres gemaakt is)
Afbeelding

Dus wie herkent hem? En waar staat ie nu? En heb je ook foto's van hoe hij er nu uitziet?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-04-06 22:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag in titel + gegevens toegevoegd.

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: [PG] Ringo, 6,5 jarige donkerbruine E-pony ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 14:27

Bij ons op de manege heeft voor een paar dagen ook een Ringo op stal gestaan, zelfde keur en ook 4 witte benen. Alleen de aftekening op het hoofd kan ik niet meer voor me halen. Hij was behoorlijk groot en fel toen ik hem zag. Daarna heb ik hem niet meer gezien want hij werd weer doorverkocht die zelfde week.

Of het het zelfde paard is weet ik nie.... Verder kan ik je er ook niet mee helpen aangezien ik niet weet waar dat paard heen is gegaan. En dit is alweer een jaar of 2 geleden.

Suc6 nog met je zoektocht

noraahlover

Berichten: 2046
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Friesland

Re: [PG] Ringo, 6,5 jarige donkerbruine E-pony ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 21:55

Het kan ook wel kloppen dat hij behoorlijk groot was, want toen was hij al 1.56, en leek ook nog eens heel erg groot!
En het was ook een felle pony (fel paard) te rijden, was lekker voorwaarts en wou wel lopen, dus het kan wel kloppen.

Bedankt voor je reactie!!