[PG] Tolosa, KWPN bruine merrie 5 jaar oud

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:57

He wat fantastisch en logisch dat je voorzichtig bent met je info geven hoor, dat hoort ook zo.
Wat zal de TS blij zijn zeg!
Snap Ekkie overigens wel hoor, dagenlang in spanning afwachten en nu opeens dit bericht uit het niets

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 20:25

HO WACHT STOP! Wat lees ik nu allemaal! Wie kent haar en wie heeft haar gezien?! Staat ze in Engeland? NEE :(:( SNIK Wist ik maar eerder dat ze daar heen ging dan had ik nog een keer afscheid van haar kunnen nemen :'( Aaahh waarom overkomt mij dit. Wil degene die meer over haar weet ALSJEBLIEFT contact met mij opnemen? PB of mail maakt niet uit....

zit weer eens met tranen in mijn ogen... waarom kan ik het niet loslaten?

Zunzuncito

Berichten: 1572
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: in de Buurt

Re: [PG] Tolosa, KWPN bruine merrie 5 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 10:12

Ik zou zeggen: PeeBee Kiana zelf even...weet je het meteen

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 10:30

dat heb ik natuurlijk meteen al gedaan.. ze had me een foto gestuurd en helaas kan ik hem niet openen nu moet ik dus wachten dat ze hem in een ander bestand zet of er een link van maakt......

Selket

Berichten: 2259
Geregistreerd: 05-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 21:31

aaah, Daan, helemaal naar Engeland? Jeetje.. Nja, hopen dat je contact op kan nemen met de nieuwe eigenaars..

kiana
Berichten: 1646
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 21:37

gucci_girl schreef:
dat heb ik natuurlijk meteen al gedaan.. ze had me een foto gestuurd en helaas kan ik hem niet openen nu moet ik dus wachten dat ze hem in een ander bestand zet of er een link van maakt......


Ik heb je de foto opnieuw toegestuurd in jpg. formaat.
Ik hoef mijn schoen niet op te eten he ? ( ze is het)

keetieee

Berichten: 785
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: utr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 09:55

ze is het..laat je schoen maar liggen kiana..

Zunzuncito

Berichten: 1572
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: in de Buurt

Re: [PG] Tolosa, KWPN bruine merrie 5 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 14:19

Jammer dat ik dat schoeneetgedeelte ga missen...*Volledig gedesillusioneerd haalt ze topic uit haar bookmarked gedeelte*
Fijn dat je ex-paard dan toch nog gevonden is, Gucci-girl! Een goede reden voor een vakantie over de plas, moet je maar denken!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:18

O ik ben benieuwd of hij het inderdaad is! Ik kan me voorstellen hoe je je voelde.

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:47

fijn dat je nu weet waar je ex-paardje gebleven is, in ieder geval de zekerheid dat ze ( goed en wel, neem je aan in ieder geval) in leven is... ken je dan wel niet, maar het verhaal kende ik wel..van karin:)

kiana
Berichten: 1646
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:39

roossie22 schreef:
fijn dat je nu weet waar je ex-paardje gebleven is, in ieder geval de zekerheid dat ze ( goed en wel, neem je aan in ieder geval) in leven is... ken je dan wel niet, maar het verhaal kende ik wel..van karin:)


In leven is ? Was daar twijfel over dan ?

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:45

kiana schreef:
roossie22 schreef:
fijn dat je nu weet waar je ex-paardje gebleven is, in ieder geval de zekerheid dat ze ( goed en wel, neem je aan in ieder geval) in leven is... ken je dan wel niet, maar het verhaal kende ik wel..van karin:)


In leven is ? Was daar twijfel over dan ?

geen idee of dat bij de topicstarter een vraag was....ik zou me dat wel afvragen in haar geval, je hoort zo vaak gekke dingen als een paard eenmaal verkocht is

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 13:47

Ja ze is het inderdaad. Ik was het weekend niet thuis dus vandaar dat ik niet gereageerd had. Gisteren heb ik de foto bekeken en ik zag het meteen. Ik barstte werkelijk in tranen uit en me vriend wist niet wat hem overkwam Helaas is het alleen een foto vanaf haar borst. Ik vond het heel vreemd om haar te zien. Kan het me moeilijk voorstellen dat ze niet meer van mij is en dat ik niet meer kan zeggen ''het is mijn paard''.

Ik hoop dat Kiana mij meer wilt vertellen over hoe alles via haar verlopen is en waar ze nu staat maar daar heb ik al over gemaild.

@ Roossie22 & Kiana: Nee er was geen twijfel of ze nog wel in leven zou zijn want dat wist ik wel. Ik had namelijk niet zo heel lang geleden contact gehad met de huidige eigenaar van waar ze toen stond.