[EG] Daisy, 20-jarige vosmerrie, Manege Belckmeer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanja__Daisy
Berichten: 242
Geregistreerd: 15-01-06

[EG] Daisy, 20-jarige vosmerrie, Manege Belckmeer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 14:23

Heey
IK ben al heel lang op zoek naar de correcte oude eigenaren van mijn vosmerrie met een kolletje
ik heb haar geloof ik 5 jaar geleden gekocht van Mange Belckmeer. Daar heeft ze ongeveer 2 weken gestaan en hun hadden gezegt dat de mensen die Daisy(zou heb ik haar genoemd) verkocht hadden niks wilden zeggen over haar alleen dat ze een "lief" karakter had..
Ik had wel een meisje via internet gevonden maar weet niet zeker of dat haar is....We denken (dierenarts,tandarts) dat ze rond de 20 jaar is, ze heeft alleen een kolletje. In de stal doet ze vaak haar bovenlip bewegen. Ze ken goed springen en dressuur ken ze ook redelijk alleen hard in de mond(sterk). Toen ik er net had wou ze niet vooruit en aan de longeerlijn en dan los hebben we der vooruit gekregen. Buiten konden we al helemaal op onse buik schrijven. Wat na een tijd wel weer is gelukt maar nu weer niet met als gevolg dat je in de sloot beland(2x)
Ze heeft ook wat eetprobleemen(pjes). Ze ging moeilijk der trailer op. Ik wil graag de oude eigenaren vinden wat er in het verleden alemaal gebeurd is qua ik toch wat problemen met haar heb en ik zou graag der echte leeftijd willen weten, misschien is ze helemaal geen 20 maar al 35 tja wie weet? We denken zelf dat ze een welsh-arabier is. En ze stond niet op hoefijzers. En had lange manen
Wil je graag wat schrijven als je der ken/weet wie het is of de eigenaar ben?
ik heb nog wel 5 foto's van aankoop maar die ken ik niet downloaden dus als je die wil moet je een email sturen( alleen als je het zeker weet!! email krijg je dan) De 2e en 3e is van een jaar later en dan al langer....
http://www.mijnalbum.nl/Album=WNHDDAFC
bedankt voor het kijken en hopen dat jij diegene ben!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-04-06 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel.

savath

Berichten: 2655
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: belgie,ergens in de kempen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:38

in mijn onderschrift kan je naar de site van napoline,kijk daar is even en neem met hen contact op.

Tanja__Daisy
Berichten: 242
Geregistreerd: 15-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 18:17