[PG] Paula en Myrstein, Fjord en schimmelruin.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HenJ
Berichten: 790
Geregistreerd: 11-01-06

[PG] Paula en Myrstein, Fjord en schimmelruin.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 17:43

Hallo, de itel zegt denk ik genoeg. Ik heb paula verkocht omdat er niet echt een klik was tussen ons, maar ik zou graag weten waar ze nu is.
Ik heb haar verkocht aan een boer in malden. Vanuit daar is ze weer doorverkocht. Ze zal nu een jaar of tien zijn. ER zaten papieren mij. Naam van haar vader weet ik niet meer.
Het was een fjord met ruime gangen. vooral haar draf was om te kwijlen voor een fjord.
ZE was rond de 1.50 hoog
als iemand iets weet, laat het dan maar weten
gr heidie

Ik zoek voor een kennis van mij haar oude paard myrstein. Het was een lieve schimmelruin van ongeveer 1.70 kan iets hoger zijn geworden. Hij zal nu ongeveer 10/11 jaar oud zijn. en had een lief karakter.

ZE heeft hem moeten verkopen, doordat ze zelf ernstig ziek was en daardoor een hele lange tijd niet meer kon rijden. ZE heeft hem zelf ingereden. Jammer genoeg is hij via een handelaar doorverkocht en deze zegt niet waarnaar toe. Het was echt haar droompaard en ze zou hem graag willen zien of horen hoever hij is gekomen in springen of dressuur. Hij vond springen leuk, maar dressuur had een stapje voor.
Gr heidie
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-04-06 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel, topics samengevoegd.

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 20:48

Heb je een foto van de schimmel?

HenJ
Berichten: 790
Geregistreerd: 11-01-06

Re: [PG] Paula en Myrstein, Fjord en schimmelruin.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 10:26

Hoi, Ik zal kijken of ik een foto erop kan zetten. Weet niet of het lukt, want ik moet eerst scannen.
Gr heidie