[PG] Molenweide's Ramses, 10-jarige Welsh ruin (Zandvoort)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sabien_1990
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-01-06

[PG] Molenweide's Ramses, 10-jarige Welsh ruin (Zandvoort)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 10:48

Hallo Mensen,

Ik heb een vraag aan jullie! Bij ons op stal 'Stal Zadelpret' stond een pony. Deze is geruild voor een haflinger, Cheyenne (echte naam Milou van de rijswijk). Maar het meisje wat de pony altijd verzorgde is nu opzoek naar de pony. Het is van erg groot belang dat ze die pony vind, ze heeft namelijk heel veel met die paardje meegemaakt. En had en heeft dan nog altijd een grote band met dit paardje. Vandaar dat ik deze pony heel graag wil vinden!
Informatie over de pony:
Zijn naam is op papier Molenweide's Ramses. Het is een ruin van ong. 10 jaar en het is een welsh. Ramses is toen naar Zandvoort gegaan.
Als iemand wat van hem weet of denkt te weten, reageer of mail me dan alsjeblieft.
Ook kan ik je enkele foto's laten zien, maar dat moet je me maar even mailen. Kus_melrose_kus@hotmail.com

Als je dit berichtje gelezen heb, vertel het dan aan mensen die je kent. Zodat we er achter komen waar dit paardje is!!!

Alvast heel erg bedankt!!!

Liefs
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-04-06 21:16, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Justy : Tag in titel // Maya : Gegevens in titel.

Jacimatho

Berichten: 9606
Geregistreerd: 20-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:02

een foto zou een heel eind helpen...misschien weet het welsh stamboek de eigenaar te achterhalen?

Veel succes met de zoektocht!

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:02

Wat is hier tragisch aan?
Er worden zoveel paarden verkocht.
Maar ze weten toch aan wie ze hem verkocht hebben?
Verder zou ik iig de schofthoogte, kleur en aftekeningen vermelden, misschien dat mensen daar wat mee kunnen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:17

Off-topic berichten verwijderd, graag alleen reageren met een concrete tip of aanwijzing.